Toon posts:

Coolermaster DP5-6H51

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze cooler kan die ook op m'n k6-2 450Mhz? volgens Gistron wel maar kgeloof het niet zo eik :?

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zaterdag 21 juli 2001 14:23 schreef Sourcerer het volgende:
Deze cooler kan die ook op m'n k6-2 450Mhz? volgens Gistron wel maar kgeloof het niet zo eik :?
yeps, dat kan ik ga maandag ook een halen voor een amd k6-2-500Mhz

kijk hier maar:

http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/dp5-6h51.html

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Ja, ik heb 'm op mijn K6-2 550 zitten.

Met warm weer, zonder extra koelpasta en met het (standaard meegeleverde) thermal pad:
Idle: 26-27 graden
Stressed: 37-38 graden Celsius.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zaterdag 21 juli 2001 14:36 schreef NoLife het volgende:
Ja, ik heb 'm op mijn K6-2 550 zitten.

Met warm weer, zonder extra koelpasta en met het (standaard meegeleverde) thermal pad:
Idle: 26-27 graden
Stressed: 37-38 graden Celsius.
/offtopic

damn, hoe doe je dat draai je CPUCOOL ???, en in wat voor kast heb je dat ??

/offtopic

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Op zaterdag 21 juli 2001 14:38 schreef Alfa_33 het volgende:

[..]

/offtopic

damn, hoe doe je dat draai je CPUCOOL ???, en in wat voor kast heb je dat ??

/offtopic
Idle.gif en stressed.gif

Ik heb een standaard bigtower als kast met een 235 Watt voeding, verder geen fans o.i.d. maar ik heb er wel voor gezorgd dat de luchtkolom boven de proc + cooler helemaal vrij is, anders gezegd: warme lucht stijgt meteen op naar de fan van de voeding. Verder heb ik alle kabels zoveel mogelijk naar de zijkanten gebogen. De kast zelf staat zo'n 30 cm van de muur af. Verder draait de proc op de standaard 5 x 100Mhz @ 2.5 V, omdat de de maximale settings zijn :(
Hmmz.. dat was het wel :)

edit:

Ik zie dat de plaatjes alleen werken als je een nieuwe browser opent en de url erin plakt. Sorry, geen tijd om aan te passen

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)