Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• picobyte
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15-11-2019
Mijn spark apps zien soms de dialog niet. Het ligt denk ik niet aan mijn netwerk want zowel directe streams en netflix via optical worden niet onderbroken op het moment dat dat gebeurt. Ook valt de verbinding zowel op mijn telefoon als pc's gelijktijdig weg. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Powered bij meergranenbrood.

Alle reacties

• Saab
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 11-12-2018
Hebben we hier ook soms. Ik herstart de dialog en dan is het weer OK. Dialog voelt wel warm aan heb ik gemerkt.

• picobyte
Kacheltje.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wut, zijn er twee man op GoT met Devialets :D

Hoe steekt het netwerkdeel van dat spul in elkaar? Is dat volledig zelf instelbaar? Heb bij Denon wel eens gezien dat vaste IP's en DNS settings willen helpen, uPnP setmgs soms een rol spelen en zelfs multicast roet in het eten kan gooien.

Draaien die apps bij jullie op verschillende foons (android, iOS) of op het zelfde platform?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• picobyte
Devialet heeft geen user settings. Zonder dhcp werkt het gewoon niet. Ik heb ze al gemailt omdat ik zelfs niet het wlan kanaal in kan stellen. Een technische insteek handleiding en software is echt iets waar ze nog aan moeten werken. Mijn apps draaien android en PC maar duidelijk is dat beiden gelijktijdig de verbinding zien wegvallen. Het zit echt in de dialog. En is met de sniffer ook duidelijk.
Het geluid uit die kleine speakers is wel fantastisch. Kracht vier op de richter schaal. Daar is echt niets op aan te merken.

[Voor 13% gewijzigd door picobyte op 22-11-2018 13:32]

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En als je de DHCP settings forceert vanuit je router?
Sowieso, ik zie dat dat ding ook netwerk over stroomnet doet. Dat wil je volgens mij niet. Gewoon lekker WLAN of LAN.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• picobyte
Even netwerk en alles terzijde. Mijn workaround ruikt nu al naar zelf optisch die twee phantoms aansturen omdat de meegeleverde software best brak is. Maar echt kwalijk nemen kan ik het die fransoosen ook niet. Het was immers te doen om audio. En dat staat als een huis.

• picobyte
Software is best wel een ding.

[Voor 61% gewijzigd door picobyte op 24-11-2018 20:22. Reden: Even wat netter geformuleerd.]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True