Ik heb nu een motorola moto g4 maar die begint wat traag te worden en de batterij is ook duidelijk aan het verminderen. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone.
Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone om mijn motorola moto g4 te vervangen.
Ik zoek een gsm die een groot scherm heeft, 5.5+. Snel is en een goede software heeft (kale skin Android). Vind de software van Huawei heel lelijk maar de gsm's zien er wel goed uit, ook qua specs.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de €400, als het echt een goede deal is misschien meer. Ook is BlackFriday in aankomst.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken voor het dagelijkse werk: op internet zitten, films kijken. Camera is voor mij niet zo heel belangrijk.
Ik zou de gsm ook graag iets van een 3-4 jaar gaan gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gevonden:
Samsung S8: rond €400, twijfel over updates en leeftijd toestel
Oneplus 6: Op dit moment €420 op amazon.de,
Lg G7: twijfel over updates
Lg G7 fit: twijfel over updates en processor
Mijn voorkeur gaat uit naar de oneplus door de software en design.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb veel gezien over screen burn in bij OLED schermen (Oneplus 6 en Samsung s8), maar is dit echt iets om je zorgen over te maken?
Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone om mijn motorola moto g4 te vervangen.
Ik zoek een gsm die een groot scherm heeft, 5.5+. Snel is en een goede software heeft (kale skin Android). Vind de software van Huawei heel lelijk maar de gsm's zien er wel goed uit, ook qua specs.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de €400, als het echt een goede deal is misschien meer. Ook is BlackFriday in aankomst.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken voor het dagelijkse werk: op internet zitten, films kijken. Camera is voor mij niet zo heel belangrijk.
Ik zou de gsm ook graag iets van een 3-4 jaar gaan gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gevonden:
Samsung S8: rond €400, twijfel over updates en leeftijd toestel
Oneplus 6: Op dit moment €420 op amazon.de,
Lg G7: twijfel over updates
Lg G7 fit: twijfel over updates en processor
Mijn voorkeur gaat uit naar de oneplus door de software en design.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb veel gezien over screen burn in bij OLED schermen (Oneplus 6 en Samsung s8), maar is dit echt iets om je zorgen over te maken?