Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback: Missende filters voor 3D printers

Pagina: 1
Acties:

• StefanJanssen
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 09:18
Ik mis een aantal gegevens bij 3D printers in de pricewatch.
  • Heated bed?
    • Zo ja: Max temperatuur
  • Printertype, is het een Delta printer (rond bouwplatform, bed staat stil alleen de kop beweegt) of een cartesian printer (een vierkant bouwplatform, zowel de kop als het bed bewegen)
  • Opensource?

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

StefanJanssen schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:25:
Ik mis een aantal gegevens bij 3D printers in de pricewatch.
  • Heated bed?
    • Zo ja: Max temperatuur
  • Printertype, is het een Delta printer (rond bouwplatform, bed staat stil alleen de kop beweegt) of een cartesian printer (een vierkant bouwplatform, zowel de kop als het bed bewegen)
  • Opensource?
Nuttige specs en bij deze gelijk toegevoegd. Volgende week plan ik een momentje in om ze allemaal in te vullen (zijn er toch niet zoveel), in de tussentijd staat het je uiteraard vrij om zelf aanvullingen door te geven via ons meldpunt.

• StefanJanssen
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 09:18
Glaanie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:14:
[...]

Nuttige specs en bij deze gelijk toegevoegd. Volgende week plan ik een momentje in om ze allemaal in te vullen (zijn er toch niet zoveel), in de tussentijd staat het je uiteraard vrij om zelf aanvullingen door te geven via ons meldpunt.
Meteen even gekeken en ik heb meteen geleerd over Polar en Scara printers :D

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True