Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iphone Wifi issue?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Barendrecht82
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 05-03 13:31
Hoi Allemaal,

Wij hebben thuis een aantal Iphones en Ipads. Nu is het zo dat de Iphone van mijn partner (iohone 8plus) en de Ipad van mijn zoontje slechte wifi verbining hebben. Terwijl ik zelf met iphone 5 en 7 wel goede verbinding heb met hetzelfde netwerk.

Hoe kan dit? ik heb al de verbindingen verwijderd en opnieuw verbonden, maar dit helpt niet....

Alle reacties

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17:29

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat bedoel je met 'slechte verbinding'? Heeft dat te maken met de snelheid van dataoverdracht, of meer met het steeds wegvallen van de verbinding. Indien 1: hoe heb je dat gemeten? Indien 2: hoe uit zich dat precies.
Verdere vragen: zijn er storingsbronnen? Zijn er meerdere wifi-signalen in de buurt? Wat heb je zelf al geprobeerd (naast verbinding verwijderen en opnieuw verbinden)? Heb je elders ook problemen of alleen thuis? Welke wifi-instellingen gebruik je?

Oftewel: meer info is welkom, om niet te zeggen hard nodig.

• Barendrecht82
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 05-03 13:31
Hoi,

Op mijn Iphone heb ik download snelheid van 200MB en zij rond 80mb, Alleen als zij op google of via whatsapp een bestand wilt versturen duurt dit te lang...

Storings bronnen heb ik niet denk ik

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01:00
Zitten ze wel op het 5ghz netwerk?

Welke router gebruik je?,meer info is wel noodzakelijk inderdaad

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:03

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Barendrecht82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:47:
Op mijn Iphone heb ik download snelheid van 200MB en zij rond 80mb, Alleen als zij op google of via whatsapp een bestand wilt versturen duurt dit te lang...
Versturen = upload en daar zeg je niks over qua snelheden. Als algemene tip; jouw smartphone doet geen 200MB dowload maar zeeeer waarschijnlijk 200Mbps. Voor dit soort troubleshooting is exacte waarden (hoofd- en kleine letters) essentieel.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
En gebruik altijd dezelfde mirror bij de Speedtest-app. Het verschil tussen mirrors is soms astronomisch groot. Haal ik met mirror A makkelijk 500MBit terwijl mirror B niet verder dan 40 komt. ;)
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True