Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

nieuwe TV, door de bomen het bos niet meer zien

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Vraag

• Elwillem
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 11-04-2020
Mijn vraag
...
Ik zoek een nieuwe TV. Ik zit op ongeveer 4m van mijn scherm. Budget rond 500€ (black friday). Ik heb het jaren gedaan met een medion die nog steeds niet kapot wil gaan maar wel ****lelijk is. Dus tijd voor een nieuwe die weer enkele jaren meekan. Natuurlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. Dus vraag ik aan jullie voor enkele tips. Ik kijk gewoon tv (digibox), gebruik google chrome (netflix, youtube, ...), PS4, durf men laptop/pc er ook eens aanhangen maar niet echt relevant.
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Dus iemand die een koopje voor mij er kan uithalen? mag ook 600€ zijn 🤗

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 13:20

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen aangezien het niet voldoet aan de eisen die er op GoT aan een topic stellen. Vooral de short list met zelf gevonden modellen is een belangrijke daarin. Ik stel voor het topic opnieuw te openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan de template in te vullen in plaats van in zijn geheel te verwijderen zoals in dit topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True