Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mickeyrichard
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2020
Ik wil mijn HP Pavilion upgraden qua geheugen. Tot hoeveel gb kam ik mij geheugen upgraden? Ergens las ik dat het maximaal 16gb kan en in een andere review werd er gezegd dat deze HP Pavilion maximaal 8gb kan. :?
...

Iemand een antwoord?

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11:48
Hoezo
8GB dus.
Er staat:
Memory, standard
8 GB DDR4-2400 SDRAM (2 x 4 GB)
Is het geheugen vastgesoldeerd dan? Want als er gewoon 2 So-Dimm sloten in zitten, dan kan er gewoon 2x16=32 GB in.

Zie: https://h30434.www3.hp.co...on-15-ck093nd/m-p/6905150

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True