Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help4PC
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-09-2024
Hallo allemaal,

Ik aas al een tijdje op een eventuele mooie deal voor een 1080 Ti tijdens black friday of cyber monday.
Nou heb ik de prijzen van 2/3 weken terug in de gaten gehouden en merk ik dat de prijs met zo'n 100/150 euro omhoog is gegaan afgelopen week(de gigabyte versie dan). Iemand een idee hoe dit komt en of dat de prijzen nog naar beneden zullen gaan gedurende de 1/2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

rdejongjr

Gnome

Iets met slinkende voorraden?
Is al een paar keer in het nieuws (tweakers/hwinfo) geweest.

Ook zullen de aankomende "sales" wel iets mee spelen, prijs nu ietsje omhoog en zometeen "vette" korting kunnen bieden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:34
De 1080ti is end of life (opgevolgd door de 2070/2080/2080ti) en amper meer beschikbaar, de aanbiedingen van de meeste shops die er vanaf wilden is dus al voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Yep, ik sla mezelf voor mijn kop dat ik niet bij Alternate acties een 1080TI heb gekocht. Maar daar valt nu niks meer aan te veranderen. Het zou kunnen dat bij Black Friday een winkel echt nog een goede aanbieding doet, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Er is nog genoeg vraag naar om ze voor een stuk hogere prijs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Help4PC schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:03:
Nou heb ik de prijzen van 2/3 weken terug in de gaten gehouden en merk ik dat de prijs met zo'n 100/150 euro omhoog is gegaan afgelopen week(de gigabyte versie dan). Iemand een idee hoe dit komt en of dat de prijzen nog naar beneden zullen gaan gedurende de 1/2 weken?
De 1080Ti is al een tijdje uit productie en de voorraden verdwijnen snel. Ik verwacht niet dat ze de 1080Ti zwaar in prijs gaan verlagen hierdoor. De voorraad droogt op en dan is het klaar. Je kan allicht beter gaan kijken naar een RTX2080 of 2070. Met name die laatste is potentieel interessant. Zit nu tussen de 1080 en 1080Ti in, maar als de 780Ti enige richtlijn is....

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

of dat de prijzen nog naar beneden zullen gaan gedurende de 1/2 weken?
Als we dat feilloos konden vertellen zouden we rijk zijn. Dat valt best mee want we zijn niet helderziend.

Deze vraag is bovendien niet hardwaregerelateerd en niet topicwaardig. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.