Toon posts:

2TB USB (NTFS) stick, problemen met mkv afspelen VLC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BadboyzCn
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-11-2018
Mijn vraag;
Via wish heb ik mijn 2TB USB stick ontvangen (exFat geformatteerd). Zodra ik meerdere .MKV bestanden toevoeg en boven +/- 30 gig aan opslag heb bereikt, spelen de bestanden opvolgend niet meer af? Iemand anders soortgelijke problematiek en/of oplossingen??

Relevante software en hardware die ik gebruik;
Interface Type: USB 3.0
Product Weight: 22g
material: metal
Model Number: USB 2TB
Certification: CE,FCC,RoHS
Real Capacity:1TB=950GB/2TB=1950GB

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
Geformatteerd met de volgende bestandssystemen: NTFS en exFat, diverse clustergrootten toegepast, en andere video formats geprobeerd(oa AVi) zonder succes

Bestanden worden wel toegevoegd maar hebben geen afspeeltijd in VLC...

HELP!

Beste antwoord (via BadboyzCn op 19-11-2018 23:53)

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hier wat meer info, YouTube: 2TB Flash Drive Scam .

Tesla Model 3 LR AWD

Alle reacties

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:06
Is het wel echt 2TB? Aan de omschrijving ruik ik in ieder geval een nepperd, kostte dat?

• Jaaap
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Klinkt inderdaad als een nep USB stick die met een firmware-trucje 2TB groot lijkt te zijn.

Hoe Russische desinformatie werkt:
1. Onzin verspreiden (verschillende onzin over 1 onderwerp/gebeurtenis)
2. Kijken welke onzin er opgepakt wordt door (social)media
3. Die (social)media versterken met likes en tweets en links

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hier wat meer info, YouTube: 2TB Flash Drive Scam .

Tesla Model 3 LR AWD

• BadboyzCn
16€ voor 2 stuks inclusief verzenden, een zacht prijsje dus, foto’s gaan wel boven de 30 gig trouwens en staat in Windows na format op 1,9 TB

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:20
Haal hem eens door H2testw heen.

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:39
Als je de video van djmuggs hebt bekeken zie je wat er aan de hand is. Mogelijk heb je een 32GB stick met een gespoofde controller, waardoor Windows denkt dat het 1,9TB is.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:36
8 euro per stuk voor 2TB is geen zacht prijsje, maar onmogelijk in 2018, misschien over een jaar of 5.
100% dat het geen 2TB USB sticks zijn. Zie de reacties hierboven.

• BadboyzCn
Onvoldoende onderzoek gedaan, zal inderdaad wel oplichting zijn 🤦🏼♂ H2test is bezig maar de uitkomst zal vast negatief zijn.. bedankt voor het wakker schudden 🙏👍🏻

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Lol, de goedkoopste 512 GB in de Price watch is € 80 en er zijn sowieso maar 20 varianten van 512GB en groter, 4 van 1 TB en groter en maar 1 van 2 TB, à € 1.066,-.

Als het geen scam is, zie ik een businessmodel...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee