Ik heb enkele maanden terug een prebuild van HP gekocht. Helaas loop ik tegen beperkingen op met gamen. Zo is de demo van PES2019 al een uitdaging. Het betreft deze pre build: https://www.bol.com/nl/p/...le#product_specifications
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volgens mijn rainmeter heeft met name mijn processor het zwaar. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is en wijsheid is om hier het een en ander aan te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou voor nu zo'n 300 euro uitgeven aan uitbreiding van het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het systeem bevat de volgende onderdelen:
Processor: AMD A10-9700
Geheugen: 1x 8GB ddr4
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050
SSD: 128GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop met een nieuwe CPU bijvoorbeeld een Ryzen 5 1600 en 8gb extra geheugen uit de voeten te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik hier zelf niet helemaal in thuis ben en net kom kijken in de pc wereld, hoop ik op tips. Heeft wat ik in gedachten heb uberhaupt zin. En kan ik er zo een 8gb geheugen module bij prikken? De fans zijn verder een beetje luid, is dit op te lossen met een nieuwe CPU? Alvast heel erg bedankt:)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volgens mijn rainmeter heeft met name mijn processor het zwaar. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is en wijsheid is om hier het een en ander aan te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou voor nu zo'n 300 euro uitgeven aan uitbreiding van het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het systeem bevat de volgende onderdelen:
Processor: AMD A10-9700
Geheugen: 1x 8GB ddr4
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050
SSD: 128GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop met een nieuwe CPU bijvoorbeeld een Ryzen 5 1600 en 8gb extra geheugen uit de voeten te kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik hier zelf niet helemaal in thuis ben en net kom kijken in de pc wereld, hoop ik op tips. Heeft wat ik in gedachten heb uberhaupt zin. En kan ik er zo een 8gb geheugen module bij prikken? De fans zijn verder een beetje luid, is dit op te lossen met een nieuwe CPU? Alvast heel erg bedankt:)