Toon posts:

Een vereist apparaat in niet toegankelijk. Opstartprobleem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Stein101
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-10-2022
Beetje een rare melding, nooit echt problemen gehad met mijn PC maar heb deze melding ooit gehad bij het opstarten van mn PC en ben er sindsdien niet meer vanaf gekomen.
Dit is al een tijdje geleden en weet dus ook niet meer wat ik heb veranderd, omdat ik dacht dat het misschien met de tijd wel over zou gaan.

Daarbij wil ik even melden dat ik heb ingesteld in mijn BIOS dat als ik mijn power button voor 4 seconden ingedrukt houden bij het aanzetten van de PC, ik rechtstreeks naar de BIOS ga. Als ik daar dan de ''save configuration en reset'' of zoals veel mensen het misschien wel kennen ''F10'' functie gebruik omzeil ik het probleem en start hij zonder problemen op....

Verder geeft hij deze foutcode: 0xc000000e waarover ik op het internet niks kon vinden, behalve de gewoonlijke;

Koppel alle apparaten los: werkt niet.
Safe mode: werkt niet
Rebuild BCD: werkt niet

Ik heb de specs van mn PC even achtergelaten, ben nu echt hopeloos en wanhopig voor een oplossing. Hopelijk weet 1 van jullie iets!

M.v.g. Stein v/d Heijden

Ohja, PS, als iemand weet hoe ik de error log kan krijgen, laat dat ff weten, dan post ik die ook meteen!

Specs:

Processor: i7-4790K
RAM: 14GB
MB: MSI B85-G43 Gaming
Storage: 120GB Kingston A400 // 500 GB Samsung HD502HJ (x2) // 1000GB Seagate ST1000DM003
GPU: GTX 1060 6GB (Gigabyte Aorus Edition Triple Fan)
Peripherals: Devine USB Mic // Razer Huntsman // Deathadder Elite Essential // Iiyama ProLite E2483HS-B1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee