Pushnotificaties in Safari 12.0.1 (macOS 10.14.1)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
In het notificatie menu staat dat mijn browser geen push notificaties ondersteunt. Dat is niet waar. Ik krijg het echter ook niet voor elkaar om Tweakers om toestemming te laten vragen mij notificaties te sturen.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je in je browser wel notificaties aan staan en wordt Tweakers ook toegestaan om deze te sturen? Dit kan mogelijk apart ingesteld worden in je browser (per site wel of geen notificaties), naast de instelling van Tweakers zelf onderaan de notificaties popup van de menubalk (belletje rechtsboven).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Safari heeft een eigen implementatie van de Push API, terwijl wij alleen de standaard Push API hebben geimplementeerd: https://caniuse.com/#feat=push-api

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Ah OK dat verklaard het een en ander. Is dat iets wat nog gaat veranderen (daar het er niet op lijkt dat Apple dit gaat aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

MoietyMe schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:05:
Ah OK dat verklaard het een en ander. Is dat iets wat nog gaat veranderen (daar het er niet op lijkt dat Apple dit gaat aanpassen).
Nee, daar zijn op dit moment geen plannen voor.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Safari op desktop is een te kleine partij, als Apple ooit besluit de webstandaard te implementeren is er automatisch ook ondersteuning vanuit ons :)
Pagina: 1