Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Garmin Forerunner® 235

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Onderwerpen

Vraag

• AlwaysNick
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 17-06 11:56
Mijn vraag
Wat kan de: Forerunner® 235

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tomtom, Samsung sporthorloges.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een sporthorloge. Mensen die ik ken raden mij de Garmin Forerunner 235 aan. Maar ik ben iemand die wil lopen met muziek op. Kan ik dan een x aantal nummers op deze sporthorloge zetten? Of moet ik het via een telefoon of mp3/mp4 speler verbinden?

En als ik deze koop wat voor bluetooth oortjes raden jullie aan?

Ik hoop een mening van jullie te horen.

M.v.g. AlwaysNick

Alle reacties

• barticus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 07:06
Dat gaat niet werken, je kunt geen muziek afspelen vanaf dat horloge. Alleen de muziek app van je telefoon ermee bedienen, dus dan heb je alsnog je telefoon er bij nodig. Wel een tophorloge voor hardlopers!

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
De tijd aan geven.

• AlwaysNick
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 17-06 11:56
barticus schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:09:
Dat gaat niet werken, je kunt geen muziek afspelen vanaf dat horloge. Alleen de muziek app van je telefoon ermee bedienen, dus dan heb je alsnog je telefoon er bij nodig. Wel een tophorloge voor hardlopers!
Dus zou ik eventueel een kleine mp3/mp4 speler erbij moeten nemen die ik de broekzak zou kunnen.

• barticus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 07:06
Of zonder muziek lopen. Lijkt de eerste keer misschien vreselijk, maar het is heel erg ontspannend. Zeker in de natuur is het ook wel eens fijn om gewoon vogeltjes, wind en blaadjes te horen.

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Of je neemt een duurdere Forerunner die wel muziek kan opslaan.

It takes two fools to argue.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@AlwaysNick dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk in de Aankoopadvies hoek thuis. Echter bevat je openigspost wel heel weinig informatie waar we op dit moment iets mee kunnen.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, maak dan even een nieuw topic aan in de aankoopadvies hoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True