Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Mijn vraag
Wat kan de: Forerunner® 235

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tomtom, Samsung sporthorloges.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een sporthorloge. Mensen die ik ken raden mij de Garmin Forerunner 235 aan. Maar ik ben iemand die wil lopen met muziek op. Kan ik dan een x aantal nummers op deze sporthorloge zetten? Of moet ik het via een telefoon of mp3/mp4 speler verbinden?

En als ik deze koop wat voor bluetooth oortjes raden jullie aan?

Ik hoop een mening van jullie te horen.

M.v.g. AlwaysNick

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat gaat niet werken, je kunt geen muziek afspelen vanaf dat horloge. Alleen de muziek app van je telefoon ermee bedienen, dus dan heb je alsnog je telefoon er bij nodig. Wel een tophorloge voor hardlopers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

De tijd aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Kurkentrekker schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:09:
Dat gaat niet werken, je kunt geen muziek afspelen vanaf dat horloge. Alleen de muziek app van je telefoon ermee bedienen, dus dan heb je alsnog je telefoon er bij nodig. Wel een tophorloge voor hardlopers!
Dus zou ik eventueel een kleine mp3/mp4 speler erbij moeten nemen die ik de broekzak zou kunnen.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Of zonder muziek lopen. Lijkt de eerste keer misschien vreselijk, maar het is heel erg ontspannend. Zeker in de natuur is het ook wel eens fijn om gewoon vogeltjes, wind en blaadjes te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Of je neemt een duurdere Forerunner die wel muziek kan opslaan.

March of the Eagles

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@AlwaysNick dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk in de Aankoopadvies hoek thuis. Echter bevat je openigspost wel heel weinig informatie waar we op dit moment iets mee kunnen.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, maak dan even een nieuw topic aan in de aankoopadvies hoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.