Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bron keuze horizonbox

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Onderwerpen

Vraag

• Heosgebruiker
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-02-2019
Mijn vraag
...ik heb een vraag over de Heos bar, alles is aangesloten via hdmi ARC en werkt ook.
Horizonbox loopt via de hdmi van de Heos zelf. Als de tv aan staat en ik dan een muziek bron kies gaat de tv netjes uit en speelt de muziek.
Nu de vraag, hoe kom ik dan weer terug bij de tv?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Heosgebruiker
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-02-2019
En ik heb het al gevonden, er zit gewoon een knop tv in de app.

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Sowieso in basis een volstrekt overbodig topic. En je hebt het ondertussen zelf al opgelost. Op slot.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True