Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Lisalouise
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19-12-2020
Hoi!

Ik weet niet of dit het goede forum deel is maar het heeft met auto’s te maken dus volgensmij is het wel goed :)

Ik heb vorige week mijn eerste autotje gekocht.(citroën c2) er zat een hele oude radio in, cd player doet het niet dus ik wil er iets nieuws in hebben.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik had vandaag de pioneer s100ub gekocht maar deze auto radio kon ik niet met mijn iphone 7 gebruiken (ging tot iphone 6s plus)

Gaan alle auto radio’s met usb tot iphone 6s?
Zit ik dan vast aan bluetooth?
Hebben jullie tips?

Wat ik graag wil:
Radio
Cd player is niet noodzakelijk
Aux poort
Usb poort
Bluetooth niet noodzakelijk

Budget is 100/150 euro maar minder is altijd goed 😂

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik breng liever niet weer een radio terug 😌

Bedankt!

Lisa

Alle reacties

• Frontysco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:07
Waarom niet lekker via bluetooth?
Kost tegenwoordig bijna geen batterij duur meer en daarbij hoef je ook niets te doen zodra je in stapt. Ideaal toch?

iRacing Profiel

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16:45
Bluetooth werkt toch stukken makkelijker? Geen kabels overal

• SMSfreakie
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
Bluetooth all the way! en ach ik kan ook een app gebruiken .. maar dat werkt toch niet echt soepel ( ok dan wel android ) en via de kabel heb je als enige voordeel dat je telefoon ook bij laad (500mA)

al vind ik een losse lader toch makkelijker.. gezien die 2100mA kan leveren..
en als je telefoon dan toch al wat leeg is... is een beetje lekker bij laden wel fijn

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, HP EliteDesk G4 705 :7

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:24

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Ik zou niet weten waarom die radio via USB geen iPhone 7 zou aansturen maar een 6S wel, onderliggend is het een iPod voor hem en anders inderdaad Bluetooth als je geen behoefte hebt aan bijladen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Axewi
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:30
SpoekGTi schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:07:
Ik zou niet weten waarom die radio via USB geen iPhone 7 zou aansturen maar een 6S wel, onderliggend is het een iPod voor hem en anders inderdaad Bluetooth als je geen behoefte hebt aan bijladen.
https://catalogs.pioneer-...B_QRD3508_manual/?page=10

Ik zie inderdaad ook geen reden.
Er staan voor een aantal functies een minimum eis in zoals minimaal ios 8 of hoger en minimaal een iphone 5 of hoger. maar nergens zie ik dat de iphone 7 of hoger niet ondersteund wordt.

Er staan voor zo ver ik kan zien ook geen firmware updates klaar voor je radio maar ik zou toch nog eens proberen je iphone 7 aan te sluiten.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Lisalouise
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19-12-2020
Axewi schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:18:
[...]

https://catalogs.pioneer-...B_QRD3508_manual/?page=10

Ik zie inderdaad ook geen reden.
Er staan voor een aantal functies een minimum eis in zoals minimaal ios 8 of hoger en minimaal een iphone 5 of hoger. maar nergens zie ik dat de iphone 7 of hoger niet ondersteund wordt.

Er staan voor zo ver ik kan zien ook geen firmware updates klaar voor je radio maar ik zou toch nog eens proberen je iphone 7 aan te sluiten.
Wanneer ik mijn iphone 7 aansluit geeft de radio USB N/A aan en qua ipod compatibility gaat hij tot de iphone 6s (staat op pagina 20)

Maar ik ga het gelijk goed doen en eentje kopen waar alles op zit :P

@everyone

De keuze is gevallen op JVC KD-R871BT, bluetooth, cd, usb en aux :D

[Voor 5% gewijzigd door Lisalouise op 20-11-2018 21:18]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True