Moderator, uiteraard moet de topictitel gaan over de RX580, ik kan het niet meer veranderen.
Ik zoek een RX580 8GB, maakt het merk nog uit?
IK denk dat de processor en de geheugengrootte bepalend zijn, maar kliopty mijn idee wel? Ik kan bijvoorbeeld een XFX, MSI Armor of Sapphire Nitro + kopen maar het verschil zegt me niets. Ik heb maar een HDMI poort nodig! Andere aanbevelingen van andere merken zijn ook welkom. Ik wacht nog even met mijn PC helemaal up te graden want financieel wil ik rustig aan doen. Later zal ik moederboard, processor en werkgeheugen vervangen.lk wil een betere resolutie en nieuwe games spelen
Wat is je budget?
250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijjn systeem:
ASrock FM2A88X extreme4+
AMD Athlon 860 K4 quad op 3,7 Mhz
8GB werkgeheugen
2 R9-270X kaarten in crossfire modus. 2 kaarten dus.
LG W2453V monitor.
Ik zoek een RX580 8GB, maakt het merk nog uit?
IK denk dat de processor en de geheugengrootte bepalend zijn, maar kliopty mijn idee wel? Ik kan bijvoorbeeld een XFX, MSI Armor of Sapphire Nitro + kopen maar het verschil zegt me niets. Ik heb maar een HDMI poort nodig! Andere aanbevelingen van andere merken zijn ook welkom. Ik wacht nog even met mijn PC helemaal up te graden want financieel wil ik rustig aan doen. Later zal ik moederboard, processor en werkgeheugen vervangen.lk wil een betere resolutie en nieuwe games spelen
Wat is je budget?
250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijjn systeem:
ASrock FM2A88X extreme4+
AMD Athlon 860 K4 quad op 3,7 Mhz
8GB werkgeheugen
2 R9-270X kaarten in crossfire modus. 2 kaarten dus.
LG W2453V monitor.
[Voor 13% gewijzigd door Herman456 op 19-11-2018 17:18]