Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jerry33
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 03-06 06:36
Hallo, ik heb een Dell Latitude E6230 met i7 processor en Win 10 als OS. Als ik de laptop start zie ik even het blauwe windows logo en daarna het lopende wieltje in een gedimd scherm. Ik heb hem al een keer een hele nacht laten draaien, maar er volgt geen vooruitgang.

Ik heb de Intel SSD eens in een dock gezet, maar dan kan ik keurig bij alle data.

Ik heb nog een 2-tal restore points op de SSD staan. Als ik via een USB stick met Win installatiefiles opstart probeer ik die te installeren, maar krijg ik fout "System restore failed while restoring. Source: AppxStaging (0x80070091)

Ik kan natuurlijk Win10 resetten, maar dan moet ik alle programma's opnieuw installeren. iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?

Alle reacties

• nextware
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-06 09:41
Probeer de accu eens uit de laptop te halen. Dan ongeveer 10 seconden de powerbutton ingedrukt houden. Daarna accu weer terugplaatsen. En dan kijken of Windows 10 wil starten.

Uiteraard de AC-adapter niet op de laptop aangesloten....

• Jerry33
Hi Nextware, zojuist geprobeerd. Zoals verwacht zie of hoor ik geen reactie tijdens het indrukken van de powerknop zonder batterij. Toen opnieuw opgestart, maar het probleem is gebleven. Helaas.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:41

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat zijn de SMART waardes van de SSD?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Jerry33
Hierbij de smart rapportage

https://photos.google.com/photo/AF1QipPZeaplo7y6vq8N-2YkyobiuxR42avJmvl3kvlC

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jerry33
Dank je. De aanbevolen actie moet ik in Windows doen neem ik aan? Die start niet, dat is mijn primaire probleem, dus dat gaat niet lukken.

Of kan ik via een andere laptop de wijzigingen in deze SSD maken via de dock?

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-06 14:53
Al geprobeerd in veilige modus te starten?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-06 15:10

racoon

mooowwww

booten via windows 10 ccd of usb en dan repair optie kiezen

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Jerry33
Veilige modus - Hoe doe ik dat als Windows niet start? Daar vind ik niets van terug, anders dan tips om de de laptop uit slaapstand halen of schermaansluiting controleren. Ik heb gewoon beeld (zij het alleen een draaiend wieltje).

[Voor 3% gewijzigd door Jerry33 op 20-11-2018 15:50]

• Jerry33
Startup Repair - geeft foutmelding "Startup repair couldn't repair your PC"

• Jerry33
Helaas geen verdere suggesties. Ik ga Win10 maar opnieuw installeren. Dank voor de reacties.

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-06 15:10

racoon

mooowwww

Jerry33 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:48:
Veilige modus - Hoe doe ik dat als Windows niet start? Daar vind ik niets van terug, anders dan tips om de de laptop uit slaapstand halen of schermaansluiting controleren. Ik heb gewoon beeld (zij het alleen een draaiend wieltje).
uit mijn hoofd is dat de f8 toets indrukken tijdens het opstarten, dan veilige modus kiezen en kijken of hij opstart.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True