Final Fantasy 8

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met FF8 en ik zit nu ergens op de 3e CD (2e speelCD) en het schoolgebouw is vliegbaar. Ik heb echter geen enkel idee waar ik heen moet. Ik ben naar de oorspronkelijke locatie van het gebouw gegaan maar daar is niks te doen.
Weet iemand waar ik heen moet, of wat ik moet doen??

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Ehm, ik ben een FF-fan ik weet uit dze info NIET waar je zit, (in het verhaallijn) en je vliegt met BalambGarden niet met een schoolgebouw!?

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Ik denk dat je naar "the lighthouse" toe moet, dan moet je naar het huis van EDEA (staat op je map, read ff the manual) enneh, als je daar aankomt wordt je aangevallen door Trabia Garden, so prepare, meer tips ken ik je niet geven!?

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op zaterdag 21 juli 2001 13:41 schreef Sephiroth het volgende:
je vliegt met BalambGarden niet met een schoolgebouw!?
lol :D

Het gevecht met Trabia garden...
Verheug je maar alvast op een paar hele :9~ filmpjes

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Moet je niet eerst naat Balamb Town?
Tegen die twee kontlikkers van Seifer knokken >:)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik heb het gevecht met de sorceress gehad en ik vlieg nu dus met een gebouw (eerste keer dat je kunt vliegen), ik kom vanaf een haven stad.

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ja als het goed is moet je dan naar Balamb town, die bezet is door Galbadia geloof ik. Daar moet je in het hotel zien te komen om tegen Seifers posse te knokken.
Dat of je moet naar het hoge noorden, naar de overblijfselen van Trabia Garden.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1