Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verticale lijn op beeldscherm Macbook Pro Retina 13 inch

Pagina: 1
Acties:

• Macjepro
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 05-02-2020
Beste Tweakers,

Enige tijd geleden is er na het opnieuw opstarten van mijn Macbook een verticale lijn aan de rechterkant van mijn beeldscherm te zien. Deze lijn is er altijd en is op zich niet heel erg storend, ik kan er nog gewoon mee werken en na een tijdje vergeet je eigenlijk dat die lijn er is. Echter, het zou toch mooi zijn als ik deze weer weg zou kunnen krijgen. Hier een link naar de foto van hoe het eruit ziet:

https://imgur.com/a/HoIgPWn

Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en eigenlijk nog belangrijker, of het is op te lossen en zo ja, hoe dan?

Ik hoor het graag, ook als er meer info nodig is.

Vriendelijke groet Thomas

• ChristianBurger
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-06 14:34
Beeldscherm defect.

Vervangen kost 500/600 euro bij Apple volgens mij.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:05

MsG

Forumzwerver

Welk model Macbook heb je? Bij oudere Macbooks is zelf nog het een en ander te openen. Kan wellicht ook een connector zijn die niet helemaal lekker zit?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Idutchman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:44
Check even of je niet last hebt van het coating euvel:
https://macvoorminder.nl/...em-van-apples-macbook-pro

Dan wordt het scherm kosteloos vervangen mits de Mac jonger is dan 4 jaar.

• Macjepro
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 05-02-2020
Dank voor jullie reacties, en excuses voor mijn late reactie, ben nogal druk geweest. Helaas is deze mac al ouder dan 4 jaar. Het is een macbook pro retina 13 inch van eind 2012. Het lijkt mij echter niet dat dit het coating probleem is, dat ziet er toch erg anders uit naar mijn idee. Ik heb sowieso niet heel veel last van de lijn, dus ik blijf hem dan wel gewoon met lijn gebruiken. Hij loopt verder namelijk nog als een trein, dit is het enige probleem. Dank nogmaals!

[Voor 15% gewijzigd door Macjepro op 22-11-2018 23:56]

• Idutchman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:44
Dit probleem is ook niet het coating euvel. Maar wellicht heb je dat ook en was de jonger dan 4 jaar, dan kon je daar gebruikt van maken.

Op een 2012 mac zou ik het lekker zo laten idd!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True