Toon posts:

Upgrade Game PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Asaghon
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 20:37
Origineel wou ik eerste een volledig nieuwe pc kopen, maar door aankoop van een nieuw huis zou ik toch wat minder willen investeren.

Dus nu aan het kijken om mijn pc wat te upgraden aangezien sommige spellen al moeilijk draaien.
Ik speel meestal geen veeleisende spellen zoals BF, CoD, ...en zolang ik 60 fps haal met graphics op high (1080p, en eventueel 1440p) ben ik al heel tevreden. Ik wil vooral spellen zoals Witcher 3, Mass Effect Andromeda en andere nieuwere rpgs vlot draaien.
In WoW heb ik ook al serieus problemen in raids zelfs op lage graphics. (Al ligt dit ook wel aan slechte optimalisatie)
Wel speel ik vaak games met veel mods (Xcom 2, Fallout, Skyrim), ik weet niet of dit veel uitmaakt

...

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 272,43€ 272,43
1MSI B85-G43 Gaming€ 0,-€ 0,-
1Asus GTX950-2G€ 0,-€ 0,-
1Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU€ 71,46€ 71,46
1Cooler Master B600€ 0,-€ 0,-
1Samsung 850 EVO 250GB€ 109,95€ 109,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 453,84

...

Ik ben sowieso al van plan om mijn grafische kaart te upgraden, ik dacht aan een MSI GeForce GTX1070 Ti 8Gb aan een redelijke prijs.
Is er eventueel ook andere voeding, Extra/Andere Ram geheugen en/of andere cooler nodig om lichtjes te overklokken?
En is het wel nog de moeite om te upgraden met deze processor en moederbord?

Dit had ik op het oog:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G€ 469,-€ 469,-
1be quiet! Dark Rock 4€ 54,-€ 54,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 523,-

Is het trouwens ook de moeite om nog te wachten tot Black Friday/Cyber Monday of zullen de prijzen niet echt zakken?

...

[Voor 64% gewijzigd door Asaghon op 19-11-2018 17:48]

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.
Is het trouwens ook de moeite om nog te wachten tot Black Friday/Cyber Monday of zullen de prijzen niet echt zakken?
Wachten? Het is al bijna vrijdag. Of ga je meteen met de eerste de beste reactie die je hier krijgt naar een winkel ;)?

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 10:19

Praetextatus

the dutch_paki

Eens met @br00ky , wacht tot vrijdag/maandag voor de koopjes. En je videokaart vervangen zal je enorm schelen, zeker met de 1070ti. Haal je het gewenste resultaat niet, dan kun je nog altijd kijken naar een andere koeler om over te klokken met OC Genie.
Betreft voeding, je zult wat meer info moeten geven over het type nummer en leeftijd voor een beoordeling. Maar als het een goede kwaliteit voeding is dan kun je hier rustig mee verder.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Asaghon
Ik heb de post aangepast met wat meer info @Praetextatus

Hoe sneller, hoe liever @br00ky , ik dacht misschien is er nooit echt korting op grafische kaarten en riskeer ik juist dat ze weer duurder worden door te wachten. De kaart voorgesteld in de BBG November kost nu bvb bijna het dubbel als toen...

[Voor 173% gewijzigd door Asaghon op 19-11-2018 17:14]

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Asaghon schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:53:
Ik heb de post aangepast met wat meer info @Praetextatus

Hoe sneller, hoe liever @br00ky , ik dacht misschien is er nooit echt korting op grafische kaarten en riskeer ik juist dat ze weer duurder worden door te wachten. De kaart voorgesteld in de BBG November kost nu bvb bijna het dubbel als toen...
Kijk eens op Amazon.de of Amazon.uk. Ja het duurt enkele dagen, maar het kan je zo een aardig bedrag schelen. Vorige week was er nog een 1070ti voor 375 euro op amazon zo uit mijn hoofd. Ook is de algemene aanname is dat de prijzen gaan dalen.

Zeker als je net een huis gaat kopen/hebt gekocht is elke 10 euro mooi meegenomen :p . Althans dat is mijn ervaring ;)

Je voeding is overigens ruim voldoende :)

[Voor 10% gewijzigd door Praetextatus op 19-11-2018 17:25]

• Asaghon
Thx @Praetextatus , en het is niet zozeer dat het budget er niet is, maar eerder dat de vrouw er iets anders mee wil doen :p

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Asaghon schreef op maandag 19 november 2018 @ 17:44:
Thx @Praetextatus , en het is niet zozeer dat het budget er niet is, maar eerder dat de vrouw er iets anders mee wil doen :p
achzo, simpel, kopen die hap! ;) 1070ti is een goede koop en zal je huidige kaart decimeren ;)
Voor de rest blijf ik erbij, pas overklokken als het nodig is of als je het voor de lol wilt doen.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee