Origineel wou ik eerste een volledig nieuwe pc kopen, maar door aankoop van een nieuw huis zou ik toch wat minder willen investeren.
Dus nu aan het kijken om mijn pc wat te upgraden aangezien sommige spellen al moeilijk draaien.
Ik speel meestal geen veeleisende spellen zoals BF, CoD, ...en zolang ik 60 fps haal met graphics op high (1080p, en eventueel 1440p) ben ik al heel tevreden. Ik wil vooral spellen zoals Witcher 3, Mass Effect Andromeda en andere nieuwere rpgs vlot draaien.
In WoW heb ik ook al serieus problemen in raids zelfs op lage graphics. (Al ligt dit ook wel aan slechte optimalisatie)
Wel speel ik vaak games met veel mods (Xcom 2, Fallout, Skyrim), ik weet niet of dit veel uitmaakt
...
...
Ik ben sowieso al van plan om mijn grafische kaart te upgraden, ik dacht aan een MSI GeForce GTX1070 Ti 8Gb aan een redelijke prijs.
Is er eventueel ook andere voeding, Extra/Andere Ram geheugen en/of andere cooler nodig om lichtjes te overklokken?
En is het wel nog de moeite om te upgraden met deze processor en moederbord?
Dit had ik op het oog:
Is het trouwens ook de moeite om nog te wachten tot Black Friday/Cyber Monday of zullen de prijzen niet echt zakken?
...
Dus nu aan het kijken om mijn pc wat te upgraden aangezien sommige spellen al moeilijk draaien.
Ik speel meestal geen veeleisende spellen zoals BF, CoD, ...en zolang ik 60 fps haal met graphics op high (1080p, en eventueel 1440p) ben ik al heel tevreden. Ik wil vooral spellen zoals Witcher 3, Mass Effect Andromeda en andere nieuwere rpgs vlot draaien.
In WoW heb ik ook al serieus problemen in raids zelfs op lage graphics. (Al ligt dit ook wel aan slechte optimalisatie)
Wel speel ik vaak games met veel mods (Xcom 2, Fallout, Skyrim), ik weet niet of dit veel uitmaakt
...
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 272,43 | € 272,43 |
1 | MSI B85-G43 Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus GTX950-2G | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 71,46 | € 71,46 |
1 | Cooler Master B600 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 109,95 | € 109,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 453,84 |
...
Ik ben sowieso al van plan om mijn grafische kaart te upgraden, ik dacht aan een MSI GeForce GTX1070 Ti 8Gb aan een redelijke prijs.
Is er eventueel ook andere voeding, Extra/Andere Ram geheugen en/of andere cooler nodig om lichtjes te overklokken?
En is het wel nog de moeite om te upgraden met deze processor en moederbord?
Dit had ik op het oog:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 469,- | € 469,- |
1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 54,- | € 54,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 523,- |
Is het trouwens ook de moeite om nog te wachten tot Black Friday/Cyber Monday of zullen de prijzen niet echt zakken?
...
[Voor 64% gewijzigd door Asaghon op 19-11-2018 17:48]