Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Hmm geen hoedeplank. ik zou gewoon even met een decoupeerzaag een plaat mdf in de vorm zagen die in je auto zit waar normaal een hoedenlank hoort te liggen, dan daar je speakers in schroeven. stuk speakerdoek erover spannen en klaar.. dan komt je baskast, meet eerst de ruimte op die je onder je zelfgezaagde mdf plank hebt en maak dan een kist met een inhoud van ongeveer 70 liter liefst meer (40*40*40) en zet daar je 14" speaker in. Die kist bekleed je met een stuk zwart tapijt (carpetland fl.5,00 per meter) sluit het geheel aan op 2 versterkers waarvan 1 met lp filter (lekker laag 25Hz b.v.b.) en gaan met die banaan :9`
Ja leuk, maar ik heb helmaal geen mogelijk heid tot de hoedenplank,zoals ik ook al melde die zit er gewoon niet in! MaAAAR: Ik heb wel dus die ruimte waar normaal bij een auto de hoednplank ligt, dus nogmaals het idee, een hoedenplank op pootjes, maar dan w zo hoog op pootjes dat die bijna op de plek komt waar "normaal" een hoedenplank ligt, tafeltje eingelijk..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
gaat denk ik niet lukken.. mischien wel met 2 gewone speakertje erin mar niet met die sub. gaat als een gek trillen en het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je muziek hoort en niet je plank.
ik snap alleen niet zo goed waarom een hoedenplank geen optie is. heb je geen org hoedenplank dan kan je die zelf eentje maken van mdf. het is natuurlijk een ander verhaal als je geen ophanging meer hebt voor je hoedenplank
mollie
ik snap alleen niet zo goed waarom een hoedenplank geen optie is. heb je geen org hoedenplank dan kan je die zelf eentje maken van mdf. het is natuurlijk een ander verhaal als je geen ophanging meer hebt voor je hoedenplank
mollie
Ik heb dus geen ophang punten of what so ever in mijn alto..
Een Alto kun je gewoon met alle mogelijke sleutels openmaken kwam ik laatst achter, hoef je niet eens een ruit in te slaanOp zaterdag 21 juli 2001 13:36 schreef psygho het volgende:
Probleem is echter dat die mooi in de wagen moet passen, en niet al te zwaar (mobiel) moet zijn, omdat anders ze hem hier wel de ruit inslaan en weg is alles..
[edit]
Sorry voor de offtopicness btw.
Geen hoedenplank ? Dan zul je toch een andere auto moeten nemen
Misschien kun je de sub onder je stoel ofzo doen of een andere plek waar nog iets van ruimte zit in de Alto.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Op zondag 22 juli 2001 18:35 schreef Bigs het volgende:
[..]
Een Alto kun je gewoon met alle mogelijke sleutels openmaken kwam ik laatst achter, hoef je niet eens een ruit in te slaan(contact werkt overigens niet).
[edit]
Sorry voor de offtopicness btw.
mischien kan je een subkist maken over heel de lengte van je achterbank . dan kan je em zo hoog maken dat ie ongeveer rond de hoogte van je achterbak komt. kan je er bovenin je gewone speakers hangen (je kan dan 1 grote ruimte maken of een apparte ruimte(schot erin) voor je gewone speakers)sub naar achteren gericht en je gewone speakers naar boven.
kist goed vastzetten en gassen .. lijkt me best te doen!
wat voor een sub heb je eigenlijk?? 14 inch is een rare maat(denk ik). is een voor in een kist of is het een free air ?
mollie
kist goed vastzetten en gassen .. lijkt me best te doen!
wat voor een sub heb je eigenlijk?? 14 inch is een rare maat(denk ik). is een voor in een kist of is het een free air ?
mollie
Pagina: 1