DXIi Soft Synths - Downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjen-h
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08-2025
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om DXi Soft Synths te Downloaden?

Of zijn Soft Synths niet gratis te verkrijgen?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik weet het niet. Maar ik zou als ik jou was vanuit deze pagina die urls eens langslopen enzo..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• arjen-h
Op zaterdag 21 juli 2001 13:40 schreef Burat het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik zou als ik jou was vanuit deze pagina die urls eens langslopen enzo..
Heb ik al gedaan en toen deed ie het niet :(,
morgen maar eens weer proberen.

Ik ga iig de trial van Cakewalk Sonar proberen misschien zitten daar iets bij???

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

dat zijn VSTi's. Heb je alleen wat aan met een convertortje

Hey, ook DXi's :D Cool 8-)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• arjen-h
thnx voor de links!

moet ik alleen m'n soundcard nog voor elkaar krijgen, als ik Cakewalk Sonar opstart zegt ie dat er problemen zijn met de drivers 'the drivers do not support this sound type or are in use by another application' aangezien er verder geen applicatie loopt en de kaart ook nog eens full duplex is moet het dus zo zijn dat de kaart niet wordt ondersteund wordt door Cakewalk.

Gelukkig heb ik nog een 2e geluidskaartje liggen alleen weet ik niet meer van welk merk hij is :(

Verwijderd

Probeer maar WDM drivers te vinden. :)

• arjen-h
Op vrijdag 27 juli 2001 01:01 schreef fuse het volgende:
Probeer maar WDM drivers te vinden. :)
Ja, WDM heb ik heel iets van gehoord, maar geen idee wat het eigenlijk is, wordt dit gesuppported door Cakewalk ofzo??

Verder nog steeds troubles, 2e geluidskaart is inmiddels wel geinstalleerd, en hij werkt in alle programma's, behalve in Cakewalk kan ik hem dan weer niet terugvinden :?

Heb Cakewalk Sonar toen maar opnieuw geinstalleerd maar de enige drivers die hij kan vinden zijn die van de geluidskaart op mijn moederbord zit en hiervan zijn de drivers dus niet goed (zie aantal posts boven) en ook dit probleem doet zich alleen
voor in Cakewalk.

Ik kan dus ook geen drivers toevoegen ik Cakewalk, er zit zelfs een knopje in de audio-config: 'audio profiler' dan gaat ie opnieuw zoeken naar audio drivers maar dat levert helemaal niets op :(

Ik heb verder alle instellingen wel goed staan dacht ik in de windows configuratie, bij multimedia kun je nl. kiezen wat je standaard apparaat is voor gluid weergave en geluid opname daar heb ik die extra kaart geslecteerd (de PCI kaart dus niet het onboard geluidskaartje).
Dus hier kan het volgens mij niet aanliggen, waaraan wel??

Wie kan mij helpen (misschien moet ik maar ff een nieuw topicje openen want deze gaat in princiepen over de soft synths).

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

a) nieuwe topic zou fijn zijn, geef hier dan effe een linkie erheen
b) wat voor merk & type geluidskaarten gaat het om?

• arjen-h
Op vrijdag 27 juli 2001 14:06 schreef erniemars het volgende:
a) nieuwe topic zou fijn zijn, geef hier dan effe een linkie erheen
b) wat voor merk & type geluidskaarten gaat het om?
heb hem hier neer gezet:
[topic=192696]

• Zonique
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Kun je gewoon downloaden via http://www.cakewalk.com/download/TriangleDXi.zip.
Pagina: 1