Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Hildebrandt
  • Registratie: november 2018
  • Niet online
Mijn vraag
.
De specs lijken goed. Ik wilde een Nokia 2.1 kopen, maar het geheugen van de door Kruidvat aangeboden telefoon is groter. Wat is wijsheid ?

[Voor 2% gewijzigd door Hildebrandt op 19-11-2018 14:11. Reden: Foutje in woord]

Alle reacties

• Hildebrandt
  • Niet online
.

[Voor 100% gewijzigd door Hildebrandt op 19-11-2018 14:11. Reden: ?]

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-06 07:31

racoon

mooowwww

hoeveel geheugen heb je nodig?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Chris_tiaan
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15:51
Als je ze vergelijkt, zie je dat de Xiaomi inderdaad meer geheugen heeft, een ook een snellere (alleen wel onbekendere) processor lijkt te hebben.
Daarnaast kan deze full HD videos maken.

Aan de andere kant heeft de Nokia Android Go, waarbij de apps kleiner zijn en soepeler zouden moeten draaien. Ook ondersteunt deze 5 GHz wifi. De accu is ook 25% groter.

Als je er spelletjes op zou willen spelen, zou ik voor de Xiaomi gaan, als je een praktische telefoon met goede accu zoekt, zou ik de Nokia kiezen.

• Koffiebarbaar
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 01-04-2020
Als je met geheugen RAM bedoeld zou ik eerder kiezen voor de 2GB ram dan de 1GB van de Nokia 2.1 om te zorgen dat daar mee apps in geladen kunnen worden en het boeltje dus responsiever is.
Maar misschien heeft iemand anders hier een andere mening over.

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:29

ImNotnoa

Meisje!

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Kun je bovenstaande (wat je hebt weggehaald bij de topicstart) eens invullen ? Dan kunnen we je beter helpen want iedereen heeft zijn eigen wensen / eisen

In my defence: I wás left unsupervised.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@Hildebrandt Ik zou voor de Xiaomi gaan. stuk beter toestel voor maar €100,-

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• schaatsmeneer
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22-04 19:01
Denk ook na over de afmetingen van de telefoon. De xiaomi is een stuk smaller dan de Nokia.

• Hildebrandt
  • Niet online
Wie weet het verschil tussen MediaTek MT6750 en de Qualcomm Snapdragon 425 (MSM8917) processor

Ik hoorde dat mediatechnologie een slechte processor is

• schaatsmeneer
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22-04 19:01
Hildebrandt schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:24:
Wie weet het verschil tussen MediaTek MT6750 en de Qualcomm Snapdragon 425 (MSM8917) processor

Ik hoorde dat mediatechnologie een slechte processor is
Als ik zo even snel kijk op versus heeft de mediatek 2x zoveel cores.

Volgens de volgende review is de mt6750 meer vergelijkbaar met de SD 430 (ook acht cores). De schrijver raad deze processor echter niet aan, omdat hij op 28nm is gebouwd. De SD 625 lijkt de schrijver een betere optie.

De review en vergelijking: https://www.techcenturion.com/mediatek-mt6750-review

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:29

ImNotnoa

Meisje!

-nvm-

[Voor 92% gewijzigd door ImNotnoa op 20-11-2018 12:30]

In my defence: I wás left unsupervised.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hildebrandt Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen.

Zou je even een nieuw topic willen starten? Je krijgt dan een template te zien en wanneer je dat volledig invult, kunnen we je een stuk beter helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True