Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sderoos
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 06-06 10:49
Mijn vraag:

Mijn Surface Pro 4 (buiten garantie) vertoont al een tijdje problemen met het touchscreen wanneer ik het toetsenbord dicht klap. Wanneer ik hem daarna open en het apparaat ontwaak werkt het touchscreen niet meer. Een herstart is de enige oplossing.

Systeem is up-to-date en heb al een herinstallatie uitgevoerd een paar weken geleden. Nu zag ik vandaag het artikel van een omruilregeling: nieuws: 'Microsoft vervangt Surface Pro 4-modellen met schermproblemen na upd...

Na contact met Microsoft vandaag hebben ze gezegd dat het een hardwareprobleem is, maar deze niet onder de regeling valt noch garantie. Hebben jullie ervaringen hiermee en tips over hoe te handelen? Je mag toch verwachten dat een dergelijk apparaat langer mee gaat dan 2 jaar? Ik ben bekend met het hoge uitval percentage van de Surface lijn maar daar moet toch wel een goede service tegenover staan?

En misschien is het toch een software probleem, maar ik loop nu vast. Firmware en drivers zijn up-to-date. Heb in apparaatbeheer de touchscreen onderdelen al verwijderd en opnieuw opgestart om deze automatisch opnieuw te laten installeren, maar helpt niet.

Sander

[Voor 0% gewijzigd door Sderoos op 19-11-2018 12:32. Reden: typo]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True