Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Macbook air 2 externe beeldschermen.

Pagina: 1
Acties:

• Thijs2012
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-06 17:20
Goedemorgen allen,

Momenteel ben ik thuis een soort kantoor aan het creëren.
Ik heb een bureau staan en nog 2 externe schermen van LG Full HD.
Graag zou ik deze willen connecten met mijn MacBook Air.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan alleen kom ik er niet erg uit.
HengeDocks heeft wel een x aantal Dock's maar volgens mij niet hetgeen wat ik wil hebben.
Ook ben ik bij de Apple store in Haarlem geweest, de man wist mij te vertellen dat dit absoluut niet, iets wat ik betwijfel.

Wat ik namelijk wil is gewoon mijn laptop ergens neerzetten, 2 schermen aansluiten en zo mijn bureaublad verlengen om meerdere schermen open te zetten.
Daarnaast een extern toetsenbordje en muis van Apple.

Graag hoor ik of hier een oplossing voor is.
Alvast bedankt!

T

[Voor 4% gewijzigd door Thijs2012 op 19-11-2018 11:52]

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:58

nelizmastr

Goed wies kapot

En welke MacBook Air praten we over? Een 2008? een 2018? Een 2012?

I reject your reality and substitute my own

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15:52
Welke aansluitingen heeft jouw Macbook Air (/welke versie is het)?

Als je 2 USB-C/Thunderbolt-3 aansluitingen hebt kan je 1 minidock aanschaffen (bijv. hdmi + usb-c passthrough om op te laden) en de ander direct in de tweede thunderbolt-3 aansluiting.

[Voor 19% gewijzigd door eric.1 op 19-11-2018 12:16]

• MelvinW
  • Laatst online: 16:19
De MacBook Air kan maximaal 1 extern scherm aansturen. Een MacBook Air met Retina-display kan 1 5K-scherm of 2 schermen met een resolutie van 4K of lager aansturen.

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 12 Pro Max - Apple Watch Series 6 Hermès

• Mrkend54l
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-06 13:18
MelvinW schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:20:
De MacBook Air kan maximaal 1 extern scherm aansturen. Een MacBook Air met Retina-display kan 1 5K-scherm of 2 schermen met een resolutie van 4K of lager aansturen.
Je kan ook gewoon MacBook air 2018 zeggen hoor :P
Je kan meerdere schermen aan je oude air hangen, het is alleen niet goedkoop.

• MelvinW
  • Laatst online: 16:19
Mrkend54l schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:41:
[...]

Apple verkoopt beide modellen nog, dus 2018 zegt niet zoveel. Ik gebruik dan liever de officiële namen die Apple ook gebruikt, zodat er geen verwarring over ontstaat :P

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 12 Pro Max - Apple Watch Series 6 Hermès

• Thijs2012
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-06 17:20
Mrkend54l schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:41:
[...]

Het is een macbook Air 2017, geen Retina.
Heb 1x een Thunderbolt aansluiting, ben benieuwd dus wat je oplossing is, ook benieuwd qua prijs.

Alvast bedankt.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Thijs2012 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:11:
[...]

Het is een macbook Air 2017, geen Retina.
Heb 1x een Thunderbolt aansluiting, ben benieuwd dus wat je oplossing is, ook benieuwd qua prijs.

Alvast bedankt.
Standaard kan er 1 scherm aan, want je hebt maar 1 thunderbolt poort. Dat wordt dus een TB2 dock van pakweg 2-3 honderdjes.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True