Toon posts:

Youtube kijk-/luistergeschiedenis

Pagina: 1
Acties:

• callous
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 08:26
Hey

Ik heb nu een proefabo van Youtube Premium en daarbij zit dus ook Youtube Music. Mooi om te testen of het wat voor me is. Echter ik loop nu al direct tegen een (voor mij) flink probleem aan. En dat is dat de Music ervoor zorgt dat mijn kijkgeschiendenis van youtube beinvloed wordt. Dus waar ik naar luister, is blijkbaar ook waar ik graag naar kijken. Dat is allerminst waar.

Ik heb mijn eigen voorkeuren voor filmpjes waar ik aanbevelingen voor krijg en dat is geen muziek.

Iemand een idee hoe ik de kijkgeschiedenis gescheiden kan houden van de Music luistergeschiendenis?

Ik heb nu het uitstaan maar dan past de aanbevelingen er niet meer op aan.

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 15:30
Je moet al meerdere accounts hebben als je dat perse wilt lijkt mij. Dus enkele gmail accounts waarmee je in kunt loggen op YouTube waarbij je ieder account voor specifieke doeleinden gebruikt.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Youtube == Google en die laatste wil graag alles van je weten.
Misschien moet je het als feature-request bij ze aanbieden ;) vooralsnog zal Google gewoon aannemen dat de clips die je graag ziet, gelijk zijn aan de muziek waar je graag naar luistert.

Anderzijds kan het natuurlijk ook zo zijn dat de logaritmes nog wat tweaking nodig hebben. Ik adviseerde mensen die nieuw op Last.fm kwamen indertijd ook om die logaritmes niet te vertrouwen voordat ze enige duizenden liedjes hadden gescrobbled.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• callous
Thnx voor jullie reacties.

Maar meerdere accounts betekent meermalen betalen... dus dat zie ik zeker niet als een optie.
De muziek die ik luister, is inderdaad de muziek die ik wil luisteren. Maar dat betekent niet dat ik
Ook al die muziek zien wil. Ik wil dus de music als music gebruiken en de video’s als video’s... maar niet door elkaar, vooral omdat ze totaal geen relatie tot elkaar hebben.

Ben ik de enige met dit probleem?

Ik heb wel een feedback gegeven op youtube maar betwijfel of dat uberhaupt wel gelezen wordt als support. Ik kan ook niets vinden waar ik ondersteuning kan krijgen, zoiets als een emailadres ofzo.
Iemand hier meer info over?

[Voor 20% gewijzigd door callous op 19-11-2018 18:42]

• callous
Maar ik begrijp dus dat hier niemand anders dit issue heeft (of ervan maakt :p) ofwel de oplossing weet?

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 16:57
callous schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:02:
Maar ik begrijp dus dat hier niemand anders dit issue heeft (of ervan maakt :p) ofwel de oplossing weet?
Je kunt binnen Youtube meerdere accounts op je gmail hebben. Moet je dan voor een 2e account opnieuw premium betalen? Of is die betaling gekoppeld aan je mail adres?

• callous
hopelijk is er iemand die daar het antwoord dan nog op weet?

• callous
Niet meer nodig...

Thnx guys!! het is inderdaad opgelost door een extra kanaal binnen hetzelfde email adres aan te maken. Heb vervolgens alle playlisten die ik eerder vanuit Spotify heb geimporteerd overgezet en nu draait het zoals ik wilde.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee