Had ik ff mazzel dat ik mijn vijf liter bus had meegenomen. 
Hij is nu trouwens wel bijna leeg
Hij is nu trouwens wel bijna leeg
Flap
Verwijderd
ff rekening mee houden dat niet iedreen het aantal post per pagina hetzelfde heeft staan...Op donderdag 26 juli 2001 22:00 schreef UDuckling5 het volgende:
lees pagina 5 tot en met 15 van deze topic eens, dan kun je raden of ze er nog zijn of niet..
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
jah, jij, ik heb niet veel geld voor een Dremel, ok 40,- ja dat heb ik wel ff maar 150 nietOp zaterdag 28 juli 2001 13:42 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik heb gewoon echte dremel gekocht...:) voor 150,-
Verwijderd
Verwijderd
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
had je je bril wel op 69,95Op zaterdag 28 juli 2001 21:57 schreef Microkid het volgende:
En voor diegenen die een fake dremel bij de Aldi gehaald hebben voor f 69,- : de Maxis heeft nu dezelfde fake Dremel met een ander merk stikkertje voor .... f 45,-
En voor degenen die al door hun slijp schijfjes heen zijn en niet lezen : koop bij de Gamma of Praxis een diamant schijfje. Kost ong f25,- en daar kan je een een flink aantal gaten mee slijpen...
Verwijderd
Huh ? We hebben er net geen 40 piek voor betaald bij de Aldi hoor MicrokidOp zaterdag 28 juli 2001 21:57 schreef Microkid het volgende:
En voor diegenen die een fake dremel bij de Aldi gehaald hebben voor f 69,- : de Maxis heeft nu dezelfde fake Dremel met een ander merk stikkertje voor .... f 45,-
And The Only One
Volgens mij wordt je een paar dagen te laat wakkerOp zondag 29 juli 2001 10:50 schreef Diamon het volgende:
Ben opzoek naar ook zo'n Dremal, maar blijkt uitverkocht te zijn bij de Aldi.
Gewoon effe goed zoeken, er zijn genoeg alternatieven voor een paar tientjes meer (denk hierbij aan 50-60,-) Ga gewoon een paar bouwmarkten langst, kijkshop en dat soort zaken. Zoals je 1 of 2 pagina's terug kan zien, staan er al een paar afgebeeld, en die zijn exact hetzelfde.Op zondag 29 juli 2001 10:50 schreef Diamon het volgende:
Ben opzoek naar ook zo'n Dremal, maar blijkt uitverkocht te zijn bij de Aldi.
20*350ZO45°
Verwijderd
Nou, als ik lees dat iemand al 3 gewone schijfjes heeft gebruikt voor nog geen eens 1 gatOp zondag 29 juli 2001 16:53 schreef MR_WAZOO het volgende:
die diamantschijfjes, hoeveel gewone schijfjes moet je daarvoor verbruiken??
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
And The Only One
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal waar. Tuurlijk is alles zachter dan diamand. Maar op zo'n slijpertje zit een laagje diamantpoeder opgeplakt. En dat gaat er na verloop van tijd toch af. Maar het is nog altijd beter dan die standaard slijpertjes, die onder je ogen weg lijken te smelten.Op maandag 30 juli 2001 13:16 schreef SickBastard het volgende:
Die diamanten slijten denk ik helemaal niet...
Aangezien alles zachter is als diamant.. al helemaal van dat slappe kast-staal..
And The Only One
Ferm Combitool In Kit FCT-400F
Artikelnr. 38564
Vermogen 125 Watt. Machine voor het slijpen, schuren, boren en polijsten van diverse materialen. Variabel toerental 10.000-30.000 p.m. 2 Spantangen: 2,4 mm en 3,2 mm. Flexibele as.
Adviesprijs: fl. fl 109,95
And The Only One
Verwijderd
oeps foutje, het is niet de aldi, maar de lidl die de aanbieding heeftOp maandag 30 juli 2001 09:24 schreef Rude-e het volgende:
nu we het toch nog over de aldi hebben, ze hebben de komende week een aanbieding voor een ir-muis. usb, met 5 programeerbare knoppen. voor ong. 50,-
Sorry, heb het doosje al weggegooid. Je moet vragen naar een 25mm diamantslijpertje, 3 mm voor een Dremel. Dremel levert hem zelf niet, ik had hem bij de Praxis van een ander merk, dat ook genoemd wordt in de handleiding van de Kijkshop dremel. Daar staan een paar merken van accesoires die compatibel zijn.Op maandag 30 juli 2001 16:35 schreef Kakarot het volgende:
kan iemand mij het nr van die diamantschijfjes geven? zoekt wat makkelijker in die k u t kasten bij de gamma/bouwmarkt
And The Only One
2 dremelsOp dinsdag 31 juli 2001 13:53 schreef Diamon het volgende:
Maar de Dremel van de kijkshop, is dat wat, gezien jij hem hebt.
Er zit een lfexiebele slang aan, heb je dan eigenlijk 2 Dremels (slang verwijderen).
En is die van de kijkshop die 70 piek meerprijs waard.
Op dinsdag 31 juli 2001 13:56 schreef rick17 het volgende:
[..]
2 dremels![]()
met een losse slang kan je niet dremelen leek mij zo
And The Only One
maar niet los vn elkaarOp dinsdag 31 juli 2001 13:59 schreef Diamon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, met slang gebruik je de kleine, en zonder slang gebruik je de grote.
And The Only One
ik kachel vanavond wel ff langs de praxisOp dinsdag 31 juli 2001 11:43 schreef Microkid het volgende:
[..]
Sorry, heb het doosje al weggegooid. Je moet vragen naar een 25mm diamantslijpertje, 3 mm voor een Dremel. Dremel levert hem zelf niet, ik had hem bij de Praxis van een ander merk, dat ook genoemd wordt in de handleiding van de Kijkshop dremel. Daar staan een paar merken van accesoires die compatibel zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq