Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Git/versiebeheer voor ontwerpers

Pagina: 1
Acties:

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:08
Ik vroeg mij laatst iets af.

Als programmeur gebruik ik al tijden git (icm Github of alternatief ervan). En dat werkt best fijn wegens het snel delen van je files en code met je collega's.
Omdat ik niet alleen programmeer, maar ik ook hoop ontwerpwerk doe, vroeg ik mij af of er ook zoiets voor ontwerpers is. Een git of vergelijkbaar versiebeheersysteem waarbij ik makkelijk m'n photoshop/illustrator-files etc... kan delen met de andere leden van mijn team.

Nu was ik zelf aan het zoeken geslagen, maar kon nog niet echt iets vinden. Wel is dat ik geen Adobe CC Libraries wil gebruiken, maar zou graag een onafhankelijke tool willen. En als het ff kan gratis (al is het maar om te proberen).
Vond wel de applicatie Abstract, maar die is alleen gemaakt voor Sketch. Jammer, want dat komt wel in de buurt van wat ik zoek.

Iemand ideeën?

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Binaire bestanden zijn gewoon niet te diff'en zoals tekst bestanden.
Je kan ze wel opslaan in Git/Mercurial/etc. en dan gewoon netjes bij commentaar vertellen wat je hebt aangepast.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True