Toon posts:

Xtra TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil na de vakantie een TFT scherm kopen als 2e monitor. Ik heb nu een 19" CRT monitor met een Leadtek GF2 GTS PRO 64DDR TVout. Nu wil ik die 19" gebruiken voor 3D studio max en games, etc.. En de TFT voor tekstverwerken en programmeren. Ik koop er nog wel een PCI vidoekaart bij voor de TFT. Nou is mijn vraag welke TFT kan ik het beste kopen. Eisen zijn: budget is 1500,- alleen voor simpel gebruik dus niet te geavanceerd. Wat voor (goedkope) videokaart (PCI slot) moet ik erbij kopen om het naast mijn 19" te laten draaien?

Ik dacht zelf aan een Iiyama TXA 3813MT, is dat wat?
Thnxz

Verwijderd

Goede monitor , heb er wel is mee gewerkt en vind het beeld lekker strak,ook een mooi design,maarja dat hebben de meeste Iiyama's(behalve de 450 en 452)

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/pages/lcd/art/TXA3813MT.jpg

Verwijderd

leuk schermpje :9~

als 2e grafische kaart is misschien wel een Matrox Dualhead 16MB AGP aan te raden. Niet echt goedkoop (300 a 350 gulden bij perfectsystems geloof ik)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 19:44 schreef BBL the 2nd het volgende:
leuk schermpje :9~

als 2e grafische kaart is misschien wel een Matrox Dualhead 16MB AGP aan te raden. Niet echt goedkoop (300 a 350 gulden bij perfectsystems geloof ik)
Maar ik heb toch geen 2 AGP sloten

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 19:47 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

Maar ik heb toch geen 2 AGP sloten
Tweaken die handel >:) ;) (wel foto's plaatsen als je een tweede AGP slot hebt hoor!)

Kijk gewoon ff naar een PCI kaart van Matrox... Zijn goede kaartjes, maar je kunt het natuurlijk ook met het allergoedkoopste kaartje doen dat je kunt vinden. Prestaties zijn niet echt belangrijk voor die toepassingen