Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij uitbreiden netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Crabface
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-06-2023
Goedenavond allen,

Ik ben weinig begaan met netwerken en moet 4 nieuwe apparaten aansluiten in mijn thuisnetwerk. Betreffende een tv, een computer en 2 spelcomputers. Kan ik voor deze klus gewoon een netwerkswitch met 5 poorten kopen?

En kan ik op een switch gewoon een ethernetkabel aansluiten en dan 4 poorten als uitgang gebruiken?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:05

tozzke

aka tozzert

Dat is exact waar een switch voor bedoeld is :)
Let wel op dat wanneer je TV kijkt over ethernet, dat je wel een switch koopt die IGMP Snooping ondersteunt

• Crabface
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-06-2023
tozzke schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:41:
Dat is exact waar een switch voor bedoeld is :)
Let wel op dat wanneer je TV kijkt over ethernet, dat je wel een switch koopt die IGMP Snooping ondersteunt
Fantastisch! Bedankt voor de snelle reactie. De TV zal alleen op ethernet aangesloten worden voor de smartfuncties!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Crabface schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:44:
[...]

Fantastisch! Bedankt voor de snelle reactie. De TV zal alleen op ethernet aangesloten worden voor de smartfuncties!
Zoals je 't nú stelt heb je aan een simpel / dom "switch" ding voldoende. Die dingen koop je voor een paar tientjes al bij de Mediamarkt op de hoek.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse