Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Enquete zadelpen

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Onderwerpen

• wbrabers
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-11-2018
Beste lezer,

Als onderdeel van mijn masterproef voer ik momenteel een onderzoek in het kader van een herontwerp van een zadelklem voor fietsen. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig! Onderstaande enquête zal peilen naar jullie ervaring, eisen en wensen van een zadelpen en –klem. Het invullen hiervan duurt ongeveer 15 minuten en kan vanaf een pc, laptop, tablet of smartphone. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Groetjes,
W

Microkid wijzigde deze reactie 18-11-2018 22:06 (4%)

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Enquetes zonder voorafgaande toestemming zijn niet toegestaan

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True