Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• McCees
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14-05 21:50
Mijn vraag
Ik ben sinds een aantal maanden burgerhulpverlener. Ik heb mij aangemeld via HartSlagNU. Via dit platform krijg ik een SMS en een appmelding wanneer er in de buurt een reanimatie is.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om in stille modus, toch bepaalde geluiden er door te krijgen? Dat deze bijvoorbeeld "Prioriteit" hebben boven de stille modus? Ik ben bang dat ik een keer te laat ben met kijken en gemist heb, omdat mijn telefoon dan in stille modus staat.

Op de site van HSNU kan ik weinig informatie hierover vinden.

Met vriendelijke groet,

Cees

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:42

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, die modus heet op Android "Do Not Disturb" en vaak kan je daar doorklikken naar de mogelijkheid om bepaalde apps wel een melding te laten geven.

Andersom; als je graag aan een levensreddend platform wil deelnemen, waarom zou je dan je telefoon stilzetten? ;)

^ settings van mijn Oneplus 5; zoals je ziet mogen mijn "Favorite Contacts" altijd gemeld worden. En in mijn Contacts heb ik die mensen ook als Favorite gemarkeerd. Bellen & SMSen door die contacts gebeurt dus altijd.

[Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 18-11-2018 21:53]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• McCees
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14-05 21:50
Beste Max3400,

Bedankt voor je snelle reageren! Ik zie inderdaad dat er een Do Not Disturb functie op mijn telefoon zit. Alleen kan ik hier niet aangeven om een bepaalde app uitzondering te geven. Of zit ik verkeerd? Ik kan alleen Berichten en Oproepen van mensen uit mijn contact aangeven als uitzondering.

Het feit is dat je op elk moment op de dag een melding kunt krijgen. Ik kan vanuit mijn werk niet constant mijn telefoon op geluid zetten. Dat zou betekenen dat ik bij elk Whatsapp berichtje al een geluidje hoor.

Uiteraard wil ik niet een melding missen vanuit dit levensreddende platform, vandaar de vraag. Mocht het allemaal niet kunnen, dan zal ik gewoon mijn telefoon op geluid neerzetten. ;)

EDIT: ik zie net je gewijzigde bericht. Ik zie inderdaad hetzelfde. Maar een App kan dus niet worden toegevoegd, alleen contacten.

[Voor 8% gewijzigd door McCees op 18-11-2018 22:10]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:42

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je krijgt toch een app-melding en een SMS? Zet de afzender van die SMS in je Contactlijst en klaar?

Misschien, maar ik gebruik geen Samsung, kan je iets met https://www.techrepublic....isturb-in-android-nougat/ proberen? Neem aan dat HSNU een eigen app is?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True