Toon posts:

Draadloze over-ear koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• VosStijn
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-01 15:20
Ik zoek een?
Draadloze (bluetooth) over-ear koptelefoon voor dagelijks gebruik via spotify op telefoon.

Wat is je budget?
Tussen de 200 en 250 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks tijdens treinreizen, muziek luisteren via spotify.

Wat heb je zelf al gevonden?
#ProductPrijsSubtotaal
1Bang & Olufsen Beoplay H4 (Grijs, Zwart)€ 208,23€ 208,23
1Parrot Zik 3 (Bruin)€ 247,-€ 247,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 455,23

Welke vragen heb je hier nog over?
De 2 opties hierboven lijken mij te voldoen, maar qua levering enzo redelijk moeilijk. De Bang & Olufsen is van de 2 nog het makkelijkst te verkrijgen. De Parrot hoor ik gemixte dingen over, de B&O lijkt me dan het meest betrouwbaar. Ik vroeg me af of jullie ervaringen hebben met 1 vd 2 of dat er goede alternatieven zijn waar ik ook naar zou kunnen kijken. Dank alvast als iemand mij kan helpen.

Vriendelijke groet,

Stijn.

Alle reacties

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Heb sinds enkele weken een https://www.teufelaudio.n.../real-blue-nc-p16586.html
voor 124,99. extra korting door je even aan te melden voor de nieuwsmail.
Werkt prima met Spotify en NC ben ik ook zeer over te spreken. Prijs / kwaliteit dik in orde.
Accu gaat ruim 20 uur mee, draadloos dmv bluetooth en touch contol werkt fijn maar dit is persoonlijke voorkeur.

L/L WP Samsung 3.5 & MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:39
Ik zelf heb de Sony WH1000XM2. Mooie koptelefoon, klinkt lekker en heeft erg goede noise cancelling. Lijkt me voor dagelijks treinreizen wel een must. Die koptelefoon ondersteunt ook high-res audio, mits je mobiele apparaat dat via BT door kan geven. Via een app op je telefoon kun je de koptelefoon prima naar wens aanpassen met equalizers en de mate van noisecancelling.

[Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 19-11-2018 11:09]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee