Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een PC in elkaar zetten die ik wil gaan gebruiken voor mijn studie en om af en toe te gamen. Voor mijn studie hoef ik geen zware programma's te draaien. Qua gaming speel ik graag spellen zoals The Witcher, Divinity, Civ V, Elder Scrolls games. Ik zou deze games graag willen kunnen spelen, maar het hoeft niet allemaal op ultra settings met de hoogste framerates. Zolang het draait en het loopt soepel ben ik tevreden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag maximaal 1000 euro kwijt zijn aan het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niks, dus moet alles nog kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst onderaan het bericht. Ik denk dat ik daarmee een aardig eind op weg kan komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar wel het liefst merken waarvan bekend is dat ze kwaliteit leveren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een PC die vrij stil blijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie mening over mijn samengestelde lijst willen. Zijn al deze componenten compatibel en zijn er dingen die jullie zouden aanpassen, toevoegen, etc?
Ik wil graag een PC in elkaar zetten die ik wil gaan gebruiken voor mijn studie en om af en toe te gamen. Voor mijn studie hoef ik geen zware programma's te draaien. Qua gaming speel ik graag spellen zoals The Witcher, Divinity, Civ V, Elder Scrolls games. Ik zou deze games graag willen kunnen spelen, maar het hoeft niet allemaal op ultra settings met de hoogste framerates. Zolang het draait en het loopt soepel ben ik tevreden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag maximaal 1000 euro kwijt zijn aan het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niks, dus moet alles nog kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst onderaan het bericht. Ik denk dat ik daarmee een aardig eind op weg kan komen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar wel het liefst merken waarvan bekend is dat ze kwaliteit leveren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb graag een PC die vrij stil blijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag jullie mening over mijn samengestelde lijst willen. Zijn al deze componenten compatibel en zijn er dingen die jullie zouden aanpassen, toevoegen, etc?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Asus Prime B350M-A | € 71,- | € 71,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 255,- | € 255,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 39,25 | € 39,25 |
1 | Cooler Master MasterBox E500L Zilver (closed) | € 38,20 | € 38,20 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 124,- | € 124,- |
1 | be quiet! System Power 9 500W | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 79,86 | € 79,86 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 822,11 |