Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• DutchGoat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 11:28
Hallo,

Mijn Samsung (ue32eh5300) wil van de een op andere dag niet meer aan. De standby led brand ook niet meer. Ik heb mijn TV open gemaakt en over de power aansluiting staat wel gewoon 230 V. Daarnaast zijn de zekeringen nog heel en is er met het oog niet te zien dat er componenten beschadigd zijn.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@DutchGoat Geen garantie meer dus? Hoe technisch ben je verder? Dat er over het netsnoer spanning staat vertrouw ik wel. Daarna wordt het pas spannend ;)

Maar zonder direct op de electronica in te gaan zou ik eerst kijken of het misschien softwarematig is. Ik ken de Samsung-TV niet maar standaarddingetjes zoals een langere tijd de spanning (en aansluitingen) eraf en dan de aan-uitknop een keer indrukken (dus nog met de stekkers eruit) en dan pas weer de spanning erop en proberen aan te zetten. En een heel lange tijd de aan-uitknop ingedrukt houden. Misschien kun je nog via USB een soort van recovery mode benaderen? Dat soort dingetjes.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
grote kans op gare elco's :o

404 Signature not found

• DutchGoat
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 11:28
Room42 schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:15:
@DutchGoat Geen garantie meer dus? Hoe technisch ben je verder? Dat er over het netsnoer spanning staat vertrouw ik wel. Daarna wordt het pas spannend ;)

Maar zonder direct op de electronica in te gaan zou ik eerst kijken of het misschien softwarematig is. Ik ken de Samsung-TV niet maar standaarddingetjes zoals een langere tijd de spanning (en aansluitingen) eraf en dan de aan-uitknop een keer indrukken (dus nog met de stekkers eruit) en dan pas weer de spanning erop en proberen aan te zetten. En een heel lange tijd de aan-uitknop ingedrukt houden. Misschien kun je nog via USB een soort van recovery mode benaderen? Dat soort dingetjes.
@Room42 Bedankt voor je reactie! Ik begrijp de basis elementen, maar veel meer dan dat weet ik er nog niet echt van.

Net was de sapnning er de heletijd af, nu weer op spanning gezet en de knop ingehouden maar zonder succes. Meerdere optie's geprobeerd. Of bedoel je echt een paar dagen van de spanning af houden?

Bedoel je dan de tv aansluiten op mijn pc? En dat ik dan eventueel erin kan komen? Of via een usb stick oid?
Kunnen de condensatoren ook van binnenuit stuk zijn zonder dat vanaf de buitenkant te zien is dat ze aangetast zijn?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Op mijn tv was de powerboard kapoet. 5 tientjes verder en het werkt alweer jaren.

LinkedIn WoT Cash Converter