Hallo allemaal,
ik heb sinds kort een BP6 met een Guillemot 3D Prophet DDR-DVI 32 GeForce256 32Mb TV-Out.
Bij de meeste 3D spellen heb ik regelmating vastlopers.
SOF kan ik net 5 min. spelen en dan zit ie al weer vast.
Q3 kan ik even spelen en dan is het ook over. Tijd varieert van 5 min tot 30 min. Als ik Dual processor support aanzet onder Q3 wil ie niet eens starten??
UT, zie verhaal Q3 behalve dat processor verhaal.
NFS 5 loopt redelijk goed. Ik heb alles maximaal staan in een res. van 1024 x 768 en heb heel soms een vastloper. Ik heb laatst een competitie gedaan en geen vastloper gehad (Zo'n 6 uur racen achter elkaar)
Verder loopt de machine als een zonnetje als ik maar geen spelletjes ga doen. Spelletjes zijn toch wel een reden waarom ik dit kaartje gekocht heb.
Kan iemand me hiermee helpen?
Specs van mijn PC.
BP6 C533 (Niet sneller gezet) met RU bios.
256 MB 100 Mhz RAM
30,7 Gb Maxtor UDMA
Hercules 3D Prophet DDR-DVI 32 GeForce256 32Mb TV-Out
Super IN-WIN Midi Tower S500 235Watt CE/ATX
Verder nog een DVD speler, ISDN kaart en een CD-RW
ik heb sinds kort een BP6 met een Guillemot 3D Prophet DDR-DVI 32 GeForce256 32Mb TV-Out.
Bij de meeste 3D spellen heb ik regelmating vastlopers.
SOF kan ik net 5 min. spelen en dan zit ie al weer vast.
Q3 kan ik even spelen en dan is het ook over. Tijd varieert van 5 min tot 30 min. Als ik Dual processor support aanzet onder Q3 wil ie niet eens starten??
UT, zie verhaal Q3 behalve dat processor verhaal.
NFS 5 loopt redelijk goed. Ik heb alles maximaal staan in een res. van 1024 x 768 en heb heel soms een vastloper. Ik heb laatst een competitie gedaan en geen vastloper gehad (Zo'n 6 uur racen achter elkaar)
Verder loopt de machine als een zonnetje als ik maar geen spelletjes ga doen. Spelletjes zijn toch wel een reden waarom ik dit kaartje gekocht heb.
Kan iemand me hiermee helpen?
Specs van mijn PC.
BP6 C533 (Niet sneller gezet) met RU bios.
256 MB 100 Mhz RAM
30,7 Gb Maxtor UDMA
Hercules 3D Prophet DDR-DVI 32 GeForce256 32Mb TV-Out
Super IN-WIN Midi Tower S500 235Watt CE/ATX
Verder nog een DVD speler, ISDN kaart en een CD-RW