Batterijvervanging - de snelste opties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hey,

Ik heb twee iPhones, ik wil graag dit jaar de batterijen hebben vervangen, met officieel nieuwe batterijen. Ik wil graag de snelste optie.

Lokaal reparatiepunt (Card Services)
Normale Mac reparaties laat ik uitvoeren door Card. De reparatie wordt uitgevoerd terwijl ik wacht. Op de website staat dat ze het nu druk hebben waardoor reparaties 5 to 10 werkdagen duren. Dat is echt te lang, dus geen optie.

Opsturen naar Apple
Ik lees dat dit 5 tot 7 dagen kan duren. Best lang.

Afspraak maken in Apple Store
Het is mij onduidelijk of ter plekke de batterij kan worden vervangen of niet. Ook is het maken van een afspraak super onhandig, ik zie online momenteel alleen opties voor twee dagen waarop ik beiden niet kan. Daarbij, kan ik twee iPhones in één afspraak aanbieden überhaupt?

Wat is jullie ervaring met het vervangen van de batterij op z'n makkelijk mogelijke manier?

🌞🍃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Mijn dochter was (voor iets anders) in Amsterdam, is daar de Apple store met genius bar binnen gelopen en kon der 6s na 2,5 uur weer ophalen. (Voorzien van nieuwe batterij)

Zal niet altijd zo gaan, maar als je een keer in de buurt bent (van een store met Genius bar) het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearless.NL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09-2022
Maand geleden via online support een afspraak gemaakt voor vervanging van mijn iphone 6s batterij bij de Apple store in Amsterdam. Ze doen een check van de telefoon en daarna was ik hem ongeveer 2 uur kwijt.

Daar stond ik ineens zonder telefoon in Amsterdam. Het is de enige manier om je batterij binnen een aantal uur te laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-05 19:21
Volgens mij kun je bij Card Services online aanmelden en dan bellen ze voor een afspraak. Je bent je iPhone dan hooguit een dag kwijt. Ik heb dat gedaan, maar had de mail niet goed begrepen. Dacht dat ik iedere dag tussen 9 en 5 kon brengen. Dus ik stond twee weken geleden om 9 uur op de stoep in Utrecht. Misverstand werd ter plekke opgelost en ik kon mijn iPhone dezelfde dag weer ophalen. Prima lui daar.

<edit>
Prijs was 29 Euro
</edit>

[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 19-11-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb mijn 6s eerder deze maand opgestuurd naar Apple voor batterijvervanging. Ging probleemloos en via UPS. Op 8 november ingeleverd bij een UPS pickuppoint; op 12 november door UPS weer bezorgd.
En daar zat dus een weekend tussen... Was in totaal 41 EURO kwijt. Zeker tevreden over.

[ Voor 6% gewijzigd door estorino op 19-11-2018 15:33 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babbelmb
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben in september naar Microfix in Leiden gegaan voor een batterijvervanging. In 35 min had ik mijn telefoon weer terug met een nieuwe batterij en omdat het nog deel uitmaakte van het vervangingsprogramma was het maar 35 euro.

Dit werd mij aangeraden door een verkoper bij de Apple store in Den Haag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 19:50
babbelmb schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:36:
Ik ben in september naar Microfix in Leiden gegaan voor een batterijvervanging. In 35 min had ik mijn telefoon weer terug met een nieuwe batterij en omdat het nog deel uitmaakte van het vervangingsprogramma was het maar 35 euro.

Dit werd mij aangeraden door een verkoper bij de Apple store in Den Haag.
Thanks voor deze tip. Ik heb ze gelijk opgebeld en dit kan nog steeds. Dat lijkt mij een stuk beter dan m'n telefoon 10 werkdagen kwijt zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

Beyond

Dussssss.......

Laatst afspraak gemaakt bij CardServices Zwolle. Dan kun je er op wachten. Half uurtje ofzo. 29 euro. Actie van Apple.

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

CardServices is dacht ik de enige die het voor €29,- doet. Amac vraagt je €39,- MicroFix dus €35,- wat hierboven staat

[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 20-11-2018 16:16 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:55
Als je hem inlevert bij een Genius Bar, dan is het ook maar de vraag of het same day kan... Ik ben 2 weken geleden of zo in Keulen geweest en kwam daar om 17.00 aan.... aan de telefoon met apple toen ik de afspraak maakte was bevestigd dat die het on the spot konden oplossen..

Ik kon lullen als brugman, maar ik moest de dag erna terug komen..... Ik ben erg netjes gebleven en heb uitgelegd dat het niet kan (op beide telefoons voor werk 2 step authentication nodig, anders kunnen mijn vrouw en ik niet werken).

Lang met de manager gepraat en gezocht naar mogelijkheden en toen heeft hij zijn best gedaan en was het 2 uur later geregeld...... Hij gaf wel aan dat het normaal tot een uur of 13.00 of zo wel mogelijk is om same day repair te doen, maar ze garanderen niks.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 19:50
Vandaag bij Microfix m’n batterij laten vervangen van mijn iPhone 6. Het duurde een half uur en ik kon tijdens het wachten gewoon koffie drinken en werken op m’n laptop, dus dikke prima.

Eerste indruk is dat mijn iPhone weer een stuk sneller is ook, maar komende dagen even aankijken of dat inderdaad ook zo is. Vooralsnog lijkt bijv. de keyboard lag waar ik veel last van had weg te zijn. :D
Pagina: 1