Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WP/JS/Chrome] Javascript conflict tussen plugin en theme?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tHe_BiNk
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Ik heb een probleem met onze plugin voor Wordpress. Wat ik mij kan herinneren van vorige keer, maar ik kan er helemaal naast zitten, is dat het een javascript conflict is tussen de plugin en de theme (Avada).
Tevens doet het probleem zich enkel voor in Chrome. In Safari/Chrome op iOS, en op PC in Canary, Edge, FF, IE11 niet.
Ik kan de 4 “hoeken/buttons” actief maken maar deze niet verplaatsen/activeren/gebruiken. Hoe los ik dit op? Zie beneden.
https://plakhetzelf.nl/gesneden-raamfolie/

Long version.
Ik heb gisteren onze laatste server (VPS webserver) ook geupdate naar Ubuntu 14.04 -> 16.04 -> 18.04. Alles werkt weer naar behoren, behalve 1 ding. Normaal kan ik de developer van de plugin daar op aanspreken, maar deze is met vakantie.

Wat zijn tools om dit soort issues zelf op sporen en te fixen (naast F12 in Chrome), BVD?

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Alle reacties

• deathgrunt
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:06:
Ik heb een probleem met onze plugin voor Wordpress. Wat ik mij kan herinneren van vorige keer, maar ik kan er helemaal naast zitten, is dat het een javascript conflict is tussen de plugin en de theme (Avada).
Tevens doet het probleem zich enkel voor in Chrome. In Safari/Chrome op iOS, en op PC in Canary, Edge, FF, IE11 niet.
Ik kan de 4 “hoeken/buttons” actief maken maar deze niet verplaatsen/activeren/gebruiken. Hoe los ik dit op? Zie beneden.
https://plakhetzelf.nl/gesneden-raamfolie/

[Afbeelding]

Long version.
Ik heb gisteren onze laatste server (VPS webserver) ook geupdate naar Ubuntu 14.04 -> 16.04 -> 18.04. Alles werkt weer naar behoren, behalve 1 ding. Normaal kan ik de developer van de plugin daar op aanspreken, maar deze is met vakantie.

Wat zijn tools om dit soort issues zelf op sporen en te fixen (naast F12 in Chrome), BVD?
1) Ubuntu is de server, Chrome de client... die hebben niets met elkaar te maken (of je moet de server speciaal voor Chrome een ander script laten inladen).

2) Chrome op iOS is gewoon webkit, net als Chrome voor desktop.

3) F12 is je redder in nood.

4) Chrome op desktop werkt gewoon...

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Dank voor het testen! _/-\o_

Het was waarschijnlijk enkel een cache issue met mijn Chrome |:( Erg dom van mij!

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• deathgrunt
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:04:
Dank voor het testen! _/-\o_

Het was waarschijnlijk enkel een cache issue met mijn Chrome |:( Erg dom van mij!
https://chrome.google.com...jliniefekpicbaaobdnjjikfp :p

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Was wel vreemd want zowel in normal mode als in incognito mode deed het probleem zich voor in Chrome. Iig nogmaals bedankt.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True