Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Draaibare monitor voor comics te lezen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• S en A DW
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-06 14:35
Hoi ik heb een vraag.
Op het moment heb ik een pc met windows 10 waar ik via calibre comics op lees. Als ik nu een monitor koop met een resolutie van 1080 x 1950 die je kan draaien is het dan zo simpel om via windows display het beeld naar portrait te draaien en ik heb de comic over het hele scherm net als op de ipad?
Ik heb het nu al even geprobeerd via men huidige scherm Syncmaster 2223nw
https://tweakers.net/pric...cmaster-2223nw-zwart.html

Als verwacht gaat dit niet ook als ik hem in portrait mode heb staan en dan een comic in volledig scherm zet blijft er een stuk leeg. Als ik naar de lengte / hoogte kijk liggen ze rond de 1000 x 1500 en hoger (ruim afgerond natuurlijk).
Daarnaast vraag ik me af hoe het zit met het draaien. Zit er een soort klik manier op die je makkelijk kan draaien zonder zorgen te hebben dat hij afbreekt?

Beste antwoord (via S en A DW op 18-11-2018 17:32)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier wat monitoren om uit te kiezen
Het draaimechanisme is vaak een vrij solide (metalen) bevestiging; afbreken lijkt me vrij onmogelijk tenzij je een enorme klap tegen geeft of denkt de monitor te moeten kantelen met een hamer ;)

Alternatief: een gewone 2160p monitor kopen want dan heb je de mogelijkheid om aan de ene helft een comic te lezen met maximaal 1920x2160 afmetingen en ernaast kan je dan nog een browser of iets anders open hebben.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier wat monitoren om uit te kiezen
Het draaimechanisme is vaak een vrij solide (metalen) bevestiging; afbreken lijkt me vrij onmogelijk tenzij je een enorme klap tegen geeft of denkt de monitor te moeten kantelen met een hamer ;)

Alternatief: een gewone 2160p monitor kopen want dan heb je de mogelijkheid om aan de ene helft een comic te lezen met maximaal 1920x2160 afmetingen en ernaast kan je dan nog een browser of iets anders open hebben.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• S en A DW
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-06 14:35
Bedankt ik weet genoeg.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True