Introductie: Op dit moment zit ik in 5 havo en ik ga hierna een economische hbo studie doen.
1. Wat wil je met de laptop gaan doen?
Ik zit nu in mijn examenjaar en ga volgend jaar naar hbo, ik ga de laptop dus gebruiken voor studie, verder wil ik hem ook graag gebruiken om te gamen, met mijn budget verwacht ik niet de beste specs, maar wil ik wel games zoals fortnite op hogere graphics als console(ps4/xbox) spelen.
2. Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 750 en 850 euro.
3. Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil mijn laptop gebruiken voor studie.
4. Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf al veel onderzocht rond dit budget, ik ben er achter gekomen dat veel laptops ongeveer even goede specs hebben rond deze prijscategorie, ik heb hier eenn lijstje met 5 laptops die mij wel aanspraken, andere ideeen zijn ook mogelijk!
1. Wat wil je met de laptop gaan doen?
Ik zit nu in mijn examenjaar en ga volgend jaar naar hbo, ik ga de laptop dus gebruiken voor studie, verder wil ik hem ook graag gebruiken om te gamen, met mijn budget verwacht ik niet de beste specs, maar wil ik wel games zoals fortnite op hogere graphics als console(ps4/xbox) spelen.
2. Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 750 en 850 euro.
3. Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil mijn laptop gebruiken voor studie.
4. Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf al veel onderzocht rond dit budget, ik ben er achter gekomen dat veel laptops ongeveer even goede specs hebben rond deze prijscategorie, ik heb hier eenn lijstje met 5 laptops die mij wel aanspraken, andere ideeen zijn ook mogelijk!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus FX503VD DM010T | € 849,- | € 849,- |
1 | HP Omen 15 ce080nd | € 799,- | € 799,- |
1 | HP Pavilion Power 15-cb093nd | € 799,- | € 799,- |
1 | Medion Erazer P7651 (30023760, Qwerty) | € 799,- | € 799,- |
1 | MSI GL62M 7RDX-2278NL | € 849,- | € 849,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.095,- |