Toon posts:

Op zoek naar een laptop voor studie/gaming, Prijs €800

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Introductie: Op dit moment zit ik in 5 havo en ik ga hierna een economische hbo studie doen.

1. Wat wil je met de laptop gaan doen?
Ik zit nu in mijn examenjaar en ga volgend jaar naar hbo, ik ga de laptop dus gebruiken voor studie, verder wil ik hem ook graag gebruiken om te gamen, met mijn budget verwacht ik niet de beste specs, maar wil ik wel games zoals fortnite op hogere graphics als console(ps4/xbox) spelen.

2. Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 750 en 850 euro.

3. Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil mijn laptop gebruiken voor studie.

4. Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf al veel onderzocht rond dit budget, ik ben er achter gekomen dat veel laptops ongeveer even goede specs hebben rond deze prijscategorie, ik heb hier eenn lijstje met 5 laptops die mij wel aanspraken, andere ideeen zijn ook mogelijk!

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus FX503VD DM010T€ 849,-€ 849,-
1HP Omen 15 ce080nd€ 799,-€ 799,-
1HP Pavilion Power 15-cb093nd€ 799,-€ 799,-
1Medion Erazer P7651 (30023760, Qwerty)€ 799,-€ 799,-
1MSI GL62M 7RDX-2278NL€ 849,-€ 849,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 4.095,-

Beste antwoord (via LouwPost op 18-11-2018 18:50)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LouwPost schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:01:
[...]

Ik bedoelde het meer als meetpunt dat ik van een laptop van 800 euro wel betere prestaties bij gamen kan verwachten dan consoles.
Nogmaals, dat betwijfel ik maar reviews zeggen vaak alles. Voor recente laptops; kijk eens in reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2018 en daar zitten machines tussen die er vrij goed uitkomen voor net iets meer dan 800 Euro.

Allicht, maar zoek even de betreffende sites/topics erbij, kan je aanstaande vrijdag dan een laptop vinden die normaal 900 of 1000 Euro kost maar deze binnenslepen voor 800 (en een beetje).

HP heeft nu al een aantal laptops in de aanbieding met kortingen tussen de 50 en 250 Euro afhankelijk van het gekozen model.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• MAX3400

MAX3400

maar wil ik wel games zoals fortnite op hogere graphics als console(ps4/xbox) spelen.
Hoe dan? De PS4 en Xbox ondersteunen resoluties van 720, 1080, 1440 en 2160; je zoekt dus een laptop die hoger kan dan 2160p?

Daarnaast, voor je studie zal je vast weten of je veel op accu moet/kan werken, eventueel of er specifieke software gedraaid moet worden etc. Dat zie ik niet terug als eis / specificatie dus geen idee of dat lijstje van 5 laptops voldoende goed is voor je.

• LouwPost
MAX3400 schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:49:
[...]

Hoe dan? De PS4 en Xbox ondersteunen resoluties van 720, 1080, 1440 en 2160; je zoekt dus een laptop die hoger kan dan 2160p?

Daarnaast, voor je studie zal je vast weten of je veel op accu moet/kan werken, eventueel of er specifieke software gedraaid moet worden etc. Dat zie ik niet terug als eis / specificatie dus geen idee of dat lijstje van 5 laptops voldoende goed is voor je.
Ik bedoelde het meer als meetpunt dat ik van een laptop van 800 euro wel betere prestaties bij gamen kan verwachten dan consoles.
Verder wil ik windows 10 op mijn laptop en heb ik geen zware programmas voor mijn studie nodig.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LouwPost schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:01:
[...]

Nogmaals, dat betwijfel ik maar reviews zeggen vaak alles. Voor recente laptops; kijk eens in reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2018 en daar zitten machines tussen die er vrij goed uitkomen voor net iets meer dan 800 Euro.

Allicht, maar zoek even de betreffende sites/topics erbij, kan je aanstaande vrijdag dan een laptop vinden die normaal 900 of 1000 Euro kost maar deze binnenslepen voor 800 (en een beetje).

HP heeft nu al een aantal laptops in de aanbieding met kortingen tussen de 50 en 250 Euro afhankelijk van het gekozen model.

• LouwPost
MAX3400 schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:04:
[...]

Oke, bedankt voor je reactie! Weet je ook misschien hoeveel korting er gemiddeld is op laptops op black friday?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee