In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Punt A mag ook niet zomaar hoor.
Downloaden van andermans afbeeldingen en dan aanbieden.
Downloaden van andermans afbeeldingen en dan aanbieden.
Stel jij hebt een site welke per maand 500MB mag genereren, als iemand dan een plaatje van jouw site op een goed bezocht forum gaat plaatsen, dan kom je al snel op die 500MB en dat is zonde.Op zaterdag 21 juli 2001 14:22 schreef saviour het volgende:
Wat heb jij hier dan voor baat bij
Ik heb er geen baat bij dus, maar iedereen die een site heeft, heeft er baat bij.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik wil het er opzich wel bijzetten maar wat wil je er tegen doen? Het is er niet mee te voorkomen ben ik bang.
Erbij zetten is wel handig denk ik, als reminder
Een website bouwer kan er wel iets aan doen: als de server het ondersteund kan hij rewrite rules gebruiken.
Een website bouwer kan er wel iets aan doen: als de server het ondersteund kan hij rewrite rules gebruiken.
Instaleer dan apache... 
't is geweldig mike...
't is geweldig mike...
• Servers met 500mb datalimit zijn er weinig. De bekende sites hebben meer. Daarom boeit het niet
• Het is maar 1 thread met weliswaar een aantal pageviews, maar dat is nog weinig.
• Het is een plaatje. Geoptimaliseerde plaatjes zijn niet meer dan 60k
Duuuuhs
Storm in een glas water
• Het is maar 1 thread met weliswaar een aantal pageviews, maar dat is nog weinig.
• Het is een plaatje. Geoptimaliseerde plaatjes zijn niet meer dan 60k
Duuuuhs
Storm in een glas water
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1