Plaatsen van plaatjes

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan er in de FAQ gezet worden dat het gebruik maken van plaatjes die op servers/websites staan die niet van de poster zijn, alleen mag als er toestemming is gegeven van de beheerder van de server/site?

Dus bijvoorbeeld als je een plaatje van een onwijs cool mobo'tje hebt gevonden op een website en je wilt dit plaatje laten zien in dit forum dat je of
A: het plaatje download, het op een eigen server zet en het daar vandaan linkt.
B: Aan de eigenaar van de site vraagt of je zijn plaatje extern mag linken.

(ik hoop dat er hier wel een boel mensen dit kunnen begrijpen, ik kreeg ergens anders ,een non-computer forum, totaal geen reactie)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Punt A mag ook niet zomaar hoor.
Downloaden van andermans afbeeldingen en dan aanbieden.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat heb jij hier dan voor baat bij :?

• Rob
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 14:22 schreef saviour het volgende:
Wat heb jij hier dan voor baat bij :?
Stel jij hebt een site welke per maand 500MB mag genereren, als iemand dan een plaatje van jouw site op een goed bezocht forum gaat plaatsen, dan kom je al snel op die 500MB en dat is zonde.

Ik heb er geen baat bij dus, maar iedereen die een site heeft, heeft er baat bij.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik wil het er opzich wel bijzetten maar wat wil je er tegen doen? Het is er niet mee te voorkomen ben ik bang.

• Rob
  • Niet online
Erbij zetten is wel handig denk ik, als reminder

Een website bouwer kan er wel iets aan doen: als de server het ondersteund kan hij rewrite rules gebruiken.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Instaleer dan apache... :7

't is geweldig mike...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
• Servers met 500mb datalimit zijn er weinig. De bekende sites hebben meer. Daarom boeit het niet
• Het is maar 1 thread met weliswaar een aantal pageviews, maar dat is nog weinig.
• Het is een plaatje. Geoptimaliseerde plaatjes zijn niet meer dan 60k

Duuuuhs
Storm in een glas water :z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1