Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Veilige email client android plain text

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• redoctober
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08-01-2020
Mijn vraag

Wie weet een android app voor mail met standaard plain text weergave ipv HTML? O-)

Dus geen html, (opmaak enz) het liefst zo secure mogelijk, het probleem is dat hackers proberen doelgericht in te breken door het toe sturen van fake mails die afkomstig lijken van bekenden, via html kunnen de links naar een virus (op een externe locatie) gemaskeerd worden (een woord met een link en een alt toevoeging zodat je de echte link locatie niet ziet ) of kan er toch nog wat ingeladen worden meteen als je de mail opent. Uiteraard heb ik het automatisch inladen van afbeeldingen uit gezet maar dit is niet genoeg. Daarnaast open ik ook geen bijlage.
Ik wil de echte inhoud kunnen zien van de mail. ( zonder dat je in de bron hoeft te kijken).
Uit sluiten dat er wat ingeladen kan worden via HTML, meteen bij openen.
Als dit niet kan dan een app waarbij de HTML zeker niets kan ( b.v. in een extra sandbox zit). en er ook geen javascript word geladen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De laatste android one met een Xiaomi MI2 telefoon en Bitdefender mobiel
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al verschillende apps geprobeerd en online gezocht, het enige wat ik kon vinden is een artikel met o.a. outlook en dan plain text, maar na het installeren van de outlook app bleek die optie er niet meer in te zitten. Voor de pc heb ik wel thunderbird en daar kan je wel simpele tekst weergave aanzetten. Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld de xs4all webmail en daar kan je ook plain text aan zetten maar een app
...

Alle reacties

• redoctober
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08-01-2020
Als dit er niet is, kan dan iemand me misschien een android app aanbevelen die de HTML bij het openen van de mail veilig weer geeft, zonder dat objecten / afbeeldingen of andere dingen ingeladen kunnen worden bij openen. Alvast bedankt :)

• thunder7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:24

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

uxterm gebruiken en dan mutt draaien. Volledig platte tekst. Weergave van html kan gewoon uitgezet worden.

[Voor 28% gewijzigd door thunder7 op 18-11-2018 13:50]

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True