Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Lifestyle71
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-05 10:29
Ik ben al even aan het zoeken via google, maar blijf worstelen met een btw-vraag.
Als ondernemer zijnde heb ik een bedrijfsruimte die vast zit aan het huis. Als ik een nieuwe cv-ketel laat plaatsen, mag ik de afgedragen btw hierover terug vragen ? Of is er iets van "gemengd gebruik" (omdat deze ketel ook het woonhuis verwarmt) en mag ik deze btw niet verrekenen ?

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Beste antwoord (via Lifestyle71 op 19-11-2018 08:48)

• Arjan90
  • Laatst online: 22:07
Heb je iets aan onderstaande link?
https://www.zzp-nederland.nl/kennisbank/werkruimte-aan-huis

Succes! Anders even met administratiekantoor bellen morgen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 22:07
Heb je iets aan onderstaande link?
https://www.zzp-nederland.nl/kennisbank/werkruimte-aan-huis

Succes! Anders even met administratiekantoor bellen morgen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Lifestyle71
  • Laatst online: 16-05 10:29
Thx voor de info! Ik ga er vanuit dat het in mijn geval niet gaat. Zit ik altijd safe.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True