Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• axedax
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-03-2019
hallo mensen,,
na mijn galaxy s4 gebruik ik nu een galaxy s3neo,waarvan de batterij snel opraakt ondanks ik een nieuwe accu had aangeschaft en terwijl ik de hele dag er vrijwel niks mee doe.

Dus; ik ben toe aan een nieuwe telefoon maar ik wil geen samsung meer omdat ik de indruk heb dat al die onzin apps van samsung onnodig ruimte innemen waar je niks mee doet en de telefoon sneller verzwakken.

Graag wil ik me laten adviseren door mensen hier die er verstand of ervaring mee hebben.
Voor een ander merk die ook krachtig genoeg is als een samsung

mijn budget gaat tot €300.00

Alvast bedank voor de reacties

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 25-05 14:54

SeatRider

Wait, wut?

Motorola G6 (plus). Redelijk kale versie van Android, veel waar voor je geld.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:49

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het eerste wat in me opkomt bij dat budget en die eisen zijn een Xiaomi Mi A2 (evt lite) of Nokia 5.1 of 6, maar ik zie dat zelfs de Nokia 8 binnen je budget valt.

Heb je verder nog eisen aan snelheid, camera, fysieke grootte van het toestel, soort scherm oid?

[Voor 39% gewijzigd door gwystyl op 18-11-2018 09:33]

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:27

Yucon

*broem*

Heb je niet gewoon een gare accu gekocht? Met een nieuwe originele accu zou hij het veel langer moeten doen dan dit.

[Voor 47% gewijzigd door Yucon op 18-11-2018 10:10]

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Kies er hier eentje uit en je zit goed met betrekking tot je (enige) eis.

categorie: Smartphones

Misery and hate will kill us all.

• axedax
nieuwe accu heb ik bij hetzelfde bedrijf gekocht als vorig jaar, toen had ik er geen last van...

heb verder geen wensen aan groot scherm etc.. ram van 3gb en intern geheugen 32gb is voor mij voldoende..

• mb1234
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-05 13:31
Ik zou voor de pricewatch: Nokia 7 Plus dual sim Zwart gaan. Top toestel met Android One en momenteel onder de €300,-.

Verder is de Nokia 8 interessant, dit is het oude topmodel van Nokia, welke nu goed geprijsd is. Deze heeft echter geen Android One.

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:49

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mb1234 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:13:
Ik zou voor de pricewatch: Nokia 7 Plus dual sim Zwart gaan. Top toestel met Android One en momenteel onder de €300,-.

Verder is de Nokia 8 interessant, dit is het oude topmodel van Nokia, welke nu goed geprijsd is. Deze heeft echter geen Android One.
Die heb ik niet genoemd omdat hij alleen bij de Amazon.de marketplace onder de € 300 zit. Bij NL webshops zit hij boven de 300. Is verder wel een mooi toestel inderdaad.

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• mb1234
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-05 13:31
gwystyl schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:02:
[...]

Die heb ik niet genoemd omdat hij alleen bij de Amazon.de marketplace onder de € 300 zit. Bij NL webshops zit hij boven de 300. Is verder wel een mooi toestel inderdaad.
Ik zie het nu inderdaad, had niet verder gekeken toen ik de prijs €269 zag staan :)

Bij Belsimpel is hij €312, dus dat scheelt ook niet zoveel.

• axedax
allemaal bedankt voor de reacties,,
ik denk dat ik dan ga voor een nokia

ik zal s kijken naar specificatie verschillen onderling

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:24

3x3

Valt een Iphone 6 niet in je budget.

| live and give like no one else |

• axedax
het budget niet,,, maar heb s ff gekeken naar alle verschillen

de nokia schiet vrijwel op alle fronten boven de iphone6

toch bedankt voor uw reactie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Moderator Mobile & IN
@axedax hoewel je vraag nu al is opgelost, zou je voor een volgende keer ook wat eigen opties kunnen bekijken? Het is in deze hoek namelijk verplicht om ook zelf het e.e.a. uit te zoeken.

• axedax
heb alvorens wel rondgegeken op het net,,(soms zie je door de bomen het bos niet meer)
gezien ik niet zoveel verstand heb van besturings systemem etc wilde ik toch wat advies van mensen hier

door de aanbevelingen van hierboven ben ik achtergekomen dat ik een android one systeem moet kopen.

ik zit nu te twijfelen tussen een nokia7-plus of een xiaomi mi6/ xiaomi mi a2, het chinese merk heeft betere prestaties maar ik heb twijfels over hun service mocht er mankementen ermee ontstaan

ik zal volgende keer mijn vraag breder opstellen met mijn eigen gevonden opties

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:37
@axedax
android 9.0 is nu de nieuwste android versie
ios 12 is de nieuwste Ios versie en werkt alleen op apple apparaten

• MarnickS
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23-05 16:24
axedax schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:00:
heb alvorens wel rondgegeken op het net,,(soms zie je door de bomen het bos niet meer)
gezien ik niet zoveel verstand heb van besturings systemem etc wilde ik toch wat advies van mensen hier

door de aanbevelingen van hierboven ben ik achtergekomen dat ik een android one systeem moet kopen.

ik zit nu te twijfelen tussen een nokia7-plus of een xiaomi mi6/ xiaomi mi a2, het chinese merk heeft betere prestaties maar ik heb twijfels over hun service mocht er mankementen ermee ontstaan

ik zal volgende keer mijn vraag breder opstellen met mijn eigen gevonden opties
De Nokia 7 Plus is beter (ook qua prestaties), maar ook duurder.
Als je het niet erg vind wat meer te betalen voor de 7 Plus, zou ik die kiezen. De Xiaomi Mi A2 is ook zeker geen slechte keus, maar heeft vooral een mindere accuduur.
Als je de Mi A2 bij een Nederlandse winkel koopt dan is de service het zelfde als bij andere merken.

[Voor 10% gewijzigd door MarnickS op 26-11-2018 17:01]

Dell XPS 15 9560 · Xiaomi Mi Mix 2S (Evolution X ROM) · NVIDIA SHIELD TV

• axedax
bedankt @MarnickS

[Voor 12% gewijzigd door axedax op 01-12-2018 10:44]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True