Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe grafische kaart en wat nog meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daan115
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11-06 16:35
ik heb destijds (2015) de volgende combinatie als een budget game pc gekocht:

Cooler Master 352 kast
I5-4460 boxed
Crucial 250 GB SSD
Antec 450W voeding
16 GB geheugen
Asrock B85M Pro4 moederbord
MSI/Radeon Hawk 2GB grafisch kaart

Beviel allemaal prima. Alleen Mijn grafische kaart lijkt overleden.
Nu moet ik een nieuwe.

En daarvoor graag advies. Ik heb de laatste jaren de ontwikkelingen niet meer echt gevolgd.

Tweedehands of nieuw en welke type? Gaat mijn voeding het houden? En zou ik verder nog wat moeten upgraden?

O ja wat ik ermee doe: Spelletjes zoals City Skylines - waar ik wel beperkt wat problemen begon te merken.

Alle reacties

• ludonondeju
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 23-05 19:12
Wat is je budget voor de grafische kaart?
Heb je voorkeur voor merk?

• Daan115
MSI/Radeon is me goed bevallen.

Gezien de staat van de computer max 75 denk ik (tweedehands)

• ludonondeju
Tweedehans heeft wel zo zijn nadelen, als je het wil ophalen zou je in de omgeving moeten wonen want je rijdt niet half nederland door, en als je wil verzenden geeft dat ook risicos mee. Er zijn wel wat leuke kaarten voor 75 maar heeft zo zijn nadelen ^. Je zou een nieuwe kunnen halen voor meer en dan als nodig je pc verder upgraden.

• Daan115
Welke nieuwe zou dan een optie zijn nu? Beetje in gelijksoortige range zeg maar.

• ludonondeju
een 1050 zou wel genoeg zijn om cities skylines smooth te runnen
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True