Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cood-e 4K android box hapert bij sommige films in Kodi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rob3rt
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09-06 23:50
Als ik Kodi installeer op deze android 7 box en hier films op afspeel dan heb ik bij sommige (hd) films een heel blokkering beeld.

Dit doet ie niet bij alle films en ook niet bij alle resolutie, 4k (uhd) films spelen bv probleemloos af. Het zijn vaak 720p films, echter dit weet ik niet zeker.
...

Ik draai dus Kodi 17.6 maar heb ook beta 18 geprobeerd, heb vrijwel alle denkbare instellingen al gewijzigd maar er treedt geen verbetering op.Het dus ook de netwerk buffering aangepast. Ik vermoed dat het geen netwerk issue is maar een video driver/setting probleem.

Als ik dezelfde film op een ander apparaat met dezelfde KODI versie afspeel, bv op een raspberryPi , Intel Nuc of gewoon de laptop dan is het beeld perfect, het is alleen dus blokkerig op die androidbox.

Iemand een idee wat die zou kunnen zijn of hoe op te lossen?

Alle reacties

• Yannes
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14:49
Ik zou zeggen hou bij welke bestanden problemen geven, en maak daar een mediainfo scan van. Vergelijk deze met bestanden die wel werken.

• rob3rt
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09-06 23:50
thx, maar dat verklaart niet waarom deze bestanden enkel haperen op de android box en geheel niet op kodi players op andere platformen zoals PI, intel NUC en laptop en zelf op een ander android apparaat.

Alle apparaten maken via exact dezelfde manier verbinding met de NAS waarop de bestanden staan.

[Voor 7% gewijzigd door rob3rt op 19-11-2018 23:00]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True