Ik zoek een?
Upgrade van videokaart. Mijn huidige XFXX RX580 4GB voldoet prima (PUBG highest settings op 60fps), maar ik wil meer. Far Cry 5 gaat redelijk op max settings met 48fps, maar met name in DCS World zit ik af en toe op limieten. Op medium/high settings toch haperingen als er veel in-game gebeurd. Verder wil ik voor de aankomende 3 jaar ook wel goed zitten.
Wat is je budget?
De prijzen kennende zou het mooi zijn als het voor minder als 600,- lukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, maar ik heb nu een freesync monitor (want AMD). Echter kan ik zelf niet beoordelen in hoeverre een overstap naar een sneller Nvidia kaart mij hierin tekort doet. Voor mijn gevoel levert het niet zoveel op. Beste prijs/kwaliteit uiteraard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
Ryzen 5 1600
16GB DDR4 2666mhz Ram
Asrock AB350M Pro4 mobo
Monitor Acer KG241Qbmiix (staat ook op eventuele upgradelijst)
Wat kunnen jullie aanraden? Ik hoop eigenlijk mijn slag te kunnen slaan tijdens Black Friday, anders mijn 13de maand stuk slaan
. Ik heb expres monitor er tussen haakjes bijgezet, mocht dit een bottleneck worden anders.
Upgrade van videokaart. Mijn huidige XFXX RX580 4GB voldoet prima (PUBG highest settings op 60fps), maar ik wil meer. Far Cry 5 gaat redelijk op max settings met 48fps, maar met name in DCS World zit ik af en toe op limieten. Op medium/high settings toch haperingen als er veel in-game gebeurd. Verder wil ik voor de aankomende 3 jaar ook wel goed zitten.
Wat is je budget?
De prijzen kennende zou het mooi zijn als het voor minder als 600,- lukt.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, maar ik heb nu een freesync monitor (want AMD). Echter kan ik zelf niet beoordelen in hoeverre een overstap naar een sneller Nvidia kaart mij hierin tekort doet. Voor mijn gevoel levert het niet zoveel op. Beste prijs/kwaliteit uiteraard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
Ryzen 5 1600
16GB DDR4 2666mhz Ram
Asrock AB350M Pro4 mobo
Monitor Acer KG241Qbmiix (staat ook op eventuele upgradelijst)
Wat kunnen jullie aanraden? Ik hoop eigenlijk mijn slag te kunnen slaan tijdens Black Friday, anders mijn 13de maand stuk slaan