Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Yellow switches razer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 07:59
Beste lezer,

Sinds enige tijd (1,5 jaar) ben ik in het bezit van een Razer Blackwiddow X Chroma. Deze heeft de Groene Switches, Nu wil eigenlijk graag de gele proberen omdat de groene nogal luid zijn. Helaas kan ik deze nergens vinden.De vraag is nu natuurlijk. Weet iemand waar ik deze kan kopen en of ze überhaupt wel te koop zijn

tevens is dit mijn eerste post, Mocht er iets niet goed zijn verneem ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Tim

In the end we only regret the chances we didn't take

Beste antwoord (via AdmiraalTimbo op 17-12-2018 10:28)

• asaki
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06 21:28
Yellow switches bestaan zeker, alleen niet op alle toetsenborden.

Yellow switches zijn linear, er zit dus geen klikje in en de switches hebben geen feedback. Ze hebben ook minder travel nodig om geregistreerd te worden, ze lijken daarbij erg op de Cherry MX Silver Speed switches.

Qua geluid zijn ze echt een stuk stiller dan de klikkende switches en hoor je eigenlijk alleen het bottomen van de keykap op de switch (wat je weer kan tegengaan door rubbere ringetjes tussen de keycap en de switch te plaatsen)

Zie deze entry in de pricewatch: pricewatch: Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 (Razer Yellow) - U...

Oh, en de switches zijn niet los te koop.

[Voor 7% gewijzigd door asaki op 10-12-2018 11:09]

Alle reacties

• AdmiraalTimbo
Niemand die een idee heeft of is de manier waarop ik mijn vraag heb gesteld onduidelijk.

Ik wacht het nog eventjes af. Mocht ik niks horen sluit ik de post netjes af.

Groet,

Tim

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22-06 19:18
Volgens mij bestaan yellow switches niet eens, je hebt orange en green switches

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• asaki
Yellow switches bestaan zeker, alleen niet op alle toetsenborden.

Yellow switches zijn linear, er zit dus geen klikje in en de switches hebben geen feedback. Ze hebben ook minder travel nodig om geregistreerd te worden, ze lijken daarbij erg op de Cherry MX Silver Speed switches.

Qua geluid zijn ze echt een stuk stiller dan de klikkende switches en hoor je eigenlijk alleen het bottomen van de keykap op de switch (wat je weer kan tegengaan door rubbere ringetjes tussen de keycap en de switch te plaatsen)

Zie deze entry in de pricewatch: pricewatch: Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma V2 (Razer Yellow) - U...

Oh, en de switches zijn niet los te koop.

[Voor 7% gewijzigd door asaki op 10-12-2018 11:09]

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Gewoon een vinkje in de pricewatch zetten bij Razer Yellow en je hebt de toetsenborden met deze switch.
categorie: Toetsenborden

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• AdmiraalTimbo
@asaki Ik had de hoop inmiddels al opgegeven voor de losse verkoop. Dan blijf ik lekker bij de groene.
Hopelijk komen ze in de toekomst (ik verwacht het niet) nog eens los op de markt.

• asaki
AdmiraalTimbo schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:59:
@asaki Ik had de hoop inmiddels al opgegeven voor de losse verkoop. Dan blijf ik lekker bij de groene.
Hopelijk komen ze in de toekomst (ik verwacht het niet) nog eens los op de markt.
Je hoeft niet de razer switches te gebruiken natuurlijk. Je kan prima Cherry switches in je toetsenbord solderen. Hoe dan ook gaat het een hoop werk zijn.

• jeffreygek1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-06 18:35
Ben je perse gebonden aan de Razer toetsenborden? Anders kan je altijd een keer zo'n Cherry MX testkit kopen. Hierop zitten alle verschillende Cherry MX switches, als je die keys wat vindt zijn er veel meer lineaire toetsenborden voor je beschikbaar.

iRacing Profiel i7 4770k / h100i / Msi GTX 1080

• zTz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-06 10:21
Ik heb zelf ook de yellow switches gehad nadat ik de groene eerst had. De yellow switches zijn echt mega gevoelig en heb deze vervolgens geruild voor orange switches welke ik echt perfect vind. Minder luid dan de groene en een stuk minder "typogevoelig" dan de gele

• AdmiraalTimbo
Bedankt voor alle hulp, Ik heb mijzelf niet goed genoeg ingelezen. Dacht dat het een kwestie van vervangen zou zijn. Helaas is dat niet het geval. Ik blijf lekker bij de groene hangen. Dan maar luid type etc.

Bedankt voor alle hulp.

Groet,

Tim

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True