Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Revest
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14-05 23:10
Hallo Allemaal,

Ik zoek een?
32 inch tv met lage input lag.

En ik denk ook dat ik er 1 gevonden heb.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG 32LK6200PLA Zilver of de pricewatch: LG 32LK6100PLB Zwart

Na lang op het internet struinen had ik een duitse database gevonden die aangaf dat de 6200PLA een input lag van 11ms heeft. Wat natuurlijk perfect is. Maar aangezien fabrikanten niet te koop lopen met input lag, en iedereen zomaar een input lag ergens in een database kan zetten, vraag ik het toch graag even na.
De 6100 van 49 inch heeft 15 ms volgens een Youtube recensie van een elektronica winkel uit de VS (Waar je al niet terecht komt via google). Ik neem aan dat er over het algemeen niet veel verschil tussen zit een 32 of 49 inch versie van dezelfde serie? Anyway:

Welke vragen heb je hier nog over?
De vraag die ik heb is of er mensen zijn die ervaring met deze televisie(s) hebben? Is er volgens jullie, buiten de kleur, verschil tussen de 2 die ik aangaf? (Ik vind de 6100 mooier, vandaar dat ik hem meeneem hierin).

Ik heb bijna elke 32 inch die op tweakers staat wel door de malle molen van google gehaald, de meeste andere goede qua input lag lijken rond de 25ms te zitten.

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True