Toon posts:

Upgrade advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Amartje010
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10-01-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
van gtx 1060 6gb naar een gtx 1070 ti upgraden, daarom wil ik mijn psu upgraden die nu 400 watt is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst dat de psu onder de 70 euro is. Als het niet anders kan, dan kan het wat duurder.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve mijn psu. (1070 heb ik al)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PSU

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een psu die i7 7700, 16gb ram 2400mhz, MSI H110 mobo, gtx 1070 8gb kan hendelen
Ga je overklokken?
Ik zou de 1070 wel graag ietsjes willen overklokken zonder de voltage te veranderen

Wat verwacht je van ons?[i]
Mij laten weten welke psu goed is voor de bovengenoemde pc.
Alvast bedankt1 8) _/-\o_ _/-\o_

Beste antwoord (via Amartje010 op 18-11-2018 15:27)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Amartje010 voor €70,- heb je een goede voeding, die ook nog een upgrade aan kan. pricewatch: BitFenix Formula Gold 550W

verder zou ik eens rondkijken in deze sectie naar builds, je gekozen i7-7700 is duur en al wat ouder(ik heb zelf de 7700k) kijk oa eens naar Ryzen5 2600. Maar lijkt me van belang te weten wat je nu hebt, en de reden van upgrade

[Voor 12% gewijzigd door Hackus op 18-11-2018 11:21. Reden: link naar 7700]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Amartje010 voor €70,- heb je een goede voeding, die ook nog een upgrade aan kan. pricewatch: BitFenix Formula Gold 550W

verder zou ik eens rondkijken in deze sectie naar builds, je gekozen i7-7700 is duur en al wat ouder(ik heb zelf de 7700k) kijk oa eens naar Ryzen5 2600. Maar lijkt me van belang te weten wat je nu hebt, en de reden van upgrade

[Voor 12% gewijzigd door Hackus op 18-11-2018 11:21. Reden: link naar 7700]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:12
Volgens mij is het zijn oude build waar de GPU veranderd. Dus verkeerde forum maar dat terzijde..

Maar wat voor psu heb je nu? Behalve 400W.. en hoe oud? heb je de 1070ti al geprobeerd met deze psu?

Z390 Aorus Pro | 9700k | Kraken X62 | 16Gb DDR4 3200cl14 | Msi RTX 2080 Duke OC | Rm650x

• Amartje010
Hackus schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:19:

bedankt voor je antwoord.
DIt systeem is een pre-built, vandaar dat ik de optie niet had om te kiezen welke CPU er in zat. Ik heb eens goed gekeken naar de PSU die je gelinkt hebt, en denk dat ik die ga kopen! _/-\o_

• Amartje010
ExiZTeNcE schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:26:
Volgens mij is het zijn oude build waar de GPU veranderd. Dus verkeerde forum maar dat terzijde..

Maar wat voor psu heb je nu? Behalve 400W.. en hoe oud? heb je de 1070ti al geprobeerd met deze psu?
Het is inderdaad mijn systeem waarij de GPU verandert. Excuses dat ik niet goed heb opgelet bij welke forum ik m zette. Dit systeem komt van een prebuilt die ik een maand geleden heb gekocht. Er zat een GTX 1060 6gb bij, maar na een paar spellen te spelen bleek ik minimaal een gtx 1070 nodig hebben voor 'stabiel 4k gaming'. Ik heb de 1070 ti nog niet geprobeerd met mijn PSU, omdat het bekend staat dat pre-builts over het algemeen slechte PSU's hebben. Ik wil daarom eentje kopen waarvan ik weet dat de kwaliteit optimaal is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee